ביומיים האחרונים: כ-15 דו”חות נרשמו לבעלי העסקים ברחובות; רחמים מלול: “לפנות מיידית למוקד 106 בכל מקרה של הפרת הנחיות”

מתחילת תקופת ההתמודדות עם הקורונה, עוסקים הפקחים והשוטרים של אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני באכיפת הנחיות הממשלה בנושא. החל מהשבוע שעבר נוספו עוד פקחים לביצוע פעילות האכיפה בנושא, וכך עשרות פקחים ופקחיות ברחובות עוסקים באכיפת הנחיות הזהירות של הקורונה, כל זאת במקביל לפעילות האכיפה השוטפת בעיר.
עשרות פניות לאכיפה נפתחות מדי יום ונבדקות על ידי הפקחים והשיטור העירוני, כולל פניות ממוקד המשטרה 100. בתחום הפעילות היזומה – פקחי העירייה מסתובבים באופן קבוע במיקומים שונים בעיר, בין היתר ברחוב הרצל, מתחילת המסחר ועד סגירת החנויות, משני צידי הרחוב. בנוסף פקחי השיטור העירוני מוצבים באופן קבוע במתחמי הקניות הגדולים הפתוחים שברחבי העיר כמו מתחם סנטרו ומתחמי הקניות בשכונות, כגון שרונה ורחובות החדשה ומתחם הרכבת.
הבוקר עסקו פקחי האגף והשיטור העירוני יחד עם שוטרי משטרת רחובות בסגירת החנויות שהיו פתוחות בקניון רחובות בניגוד להנחיות. כל זאת , עד לכניסת לתוקף של החלטת הממשלה בנושא פתיחת המסחר בקניונים. ביומיים האחרונים נבדקו כ- 252 עסקים בנושא התו הסגול, ונרשמו כ- 15 דו”חות. היום תתקיים ישיבה מיוחדת עם כל הגורמים העירוניים הרלוונטיים – לצורך היערכות לאכיפת ההנחיות החדשות של הממשלה (בנושא הסגר והמסחר).
.
ראש העיר, רחמים מלול: “עיריית רחובות פועלת לאכיפת הנחיות הזהירות בכל רחבי העיר. על מנת לשמור על בריאות כולנו ולמנוע התפרצות ותחלואה בעיר – אני קורא לתושבים לפנות מיידית למוקד העירוני 106 בכל מקרה של הפרת ההנחיות, על מנת שנוכל לעצור את זה. שמירה על בריאותנו ובריאות הסובבים אותנו חשובה יותר מכל דבר בעת הזו. אנא הקפידו על הנחיות הזהירות”.
ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני: “השיטור העירוני ופקחי האגף עושים עבודתם נאמנה באכיפת הנחיות הזהירות, למען שמירה על בריאותם של תושבות ותושבי העיר. אנו מבקשים לנהוג על פי ההנחיות כדי למנוע התפרצות של תחלואה בעיר. מאחלים לכולם בריאות איתנה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן