news08.net/ads.txt

ביטוח אשראי וחובות אבודים

היכולת לשלוט על תזרים המזומנים היא חיונית לכל עסק

בין אם אנחנו עוסק עצמאי, או מנהלים חברה גדולה, עלינו תמיד לשלוט בתזרים המזומנים שלנו. כיום, חלק ניכר מהשירותים הנרכשים נעשים בשיטה של שוטף פלוס, מה שאומר שאת התשלום על השירות שלנו נקבל רק אחרי הרבה זמן. אין לנו יכולת למעשה לדעת בוודאות האם הכסף יועבר אלינו או לא, מה שמקשה עלינו לגבש תוכניות עתידיות ותמונת מצב עדכנית.

כדי להצליח לייצר מאזן כלכלי חיובי, ולאפשר פיתוח של העסק וחלוקת משאבים נכונה, אנחנו חייבים לשלוט בתחום תזרים מזומנים באופן אופטימלי. שליטה כזאת ניתנת להשגה אם נדע להתמודד נכון עם בעיה של חובות אבודים, ונשכיל לרכוש ביטוח אשראי.

מהם היתרונות של ביטוח אשראי?

עסק מודרני חייב לעבוד מול המוני לקוחות, וכדי לא להחמיץ הזדמנויות עסקיות לרוב יוענק שירות לכולם. מאחר והתשלום פעמים רבות לא מתבצע מיידית, עלינו לסמוך על הלקוח שישלם, למרות שאין לנו יכולת לדעת זאת בוודאות. ביטוח אשראי נועד לתת מענה לכך, והוא מכסה אותנו במקרה של אי תשלום. היתרונות של ביטוח אשראי לעסק כוללים בין השאר:

  • יכולת תכנון ארוך טווח: ביטוח אשראי לעסקים מאפשר לבעל העסק לדעת בוודאות שהכסף מהעסקה יגיע אליו. לכן, מנהל העסק יכול לגבש תכנית עבודה, ולהקצות משאבים לפרויקטים והשקעות שנחוצים להתקדמות החברה ופיתוחה.

מידע על העסקים עצמם: ביטוח אשראי לרוב יעביר לבעל העסק מידע על מצב הלקוח מבחינה פיננסית, ויכולתו לעמוד בתשלום. כך, ניתן יהיה לקבל החלטה מושכלת בנוגע לעבודה מול לקוח בעייתי, ובמידת הצורך לאפשר לו תנאים שונים מלקוח עם יכולת תשלום גבוהה.

  • ראש שקט: לאחר אספקה של הזמנה בסדר גודל רציני, מנהלים רבים מתחילים לדאוג בנוגע לתשלום שתקבל החברה. איחור במועד התשלום, יכניס את החברה לגירעון, תקשה עלייה לשלם משכורות ותאלץ אותה לפנות לקבלת הלוואה. ביטוח אשראי מאפשר ראש שקט, תוך ידיעה שגם אם התשלום לא יתקבל במלואו, יש לכם כיסוי ביטוחי שידאג לכך.

חשוב להתמודד עם חובות אבודים בזמן

החשש הגדול מפני אי תשלום הוא לא רק מפני עיכוב, אלא בעיקר מפני חובות אבודים. חובות אבודים הם למעשה חובות שאין לבעל העסק יכולת לגבות מהלקוחות שטרם שילמו לא. ישנן סיבות מגוונות לכך, אך הבעיה היא שקשה מאוד לקבל החזר על החובות הללו בלי כיסוי ביטוחי יעיל מראש. בנוסף, אם כבר הוצאתם חשבוניות על ביצוע עסקה מסוימת, תאלצו לעבור תהליך בירוקרטי ארוך על מנת שלא תצטרכו לשלם מע”מ על הרכישה שבוצעה, תשלום שלמעשה יפגע בכם כלכלית למרות שלא קיבלתם תשלום מהחייב. חשוב מאוד לטפל בבעיה של חובות אבודים עם אנשי מקצוע ועורכי דין הבקיעים בתחום, כדי שתוכלו להבטיח שתמצו את כלל הזכויות שלכם ותקטינו את הפגיעה הכלכלית ככל שאפשר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן