news08.net/ads.txt

מתחם בילו סנטר ייפתח? אולטימטום לממשלה: סגר מלא ממחר – או שנפתח הכול

מתחם האאוטלט עופר בילו סנטר -צלם- עמית גרין -הלד צילום (51)

פורום ראשי המסחר הציב הבוקר (ראשון) אולטימטום של 24 שעות לממשלת ישראל, לפיו במידה ולא ייכנס לתוקפו סגר הרמטי מלא של המדינה – כלל העסקים בענף המסחר יפתחו את שעריהם מחדש ב-10 בינואר. במהלך מסיבת עיתונאים מיוחדת שכינסו הבוקר ראשי הבוקר קראו מארגני היוזמה: “כרגע יש פייק סגר. או שעושים סגר מלא-מלא, או שפותחים את המסחר ב-10 בחודש ולא יום אחרי”. מנכ”ל בילו סנטר, מנחם מעודי: “מצטרפים לקריאה. זה לא נחשב סגר”.

 

החל מאתמול, ולראשונה מאז פרוץ המשבר הכלכלי, התאגדו יחד מספר ארגוני מסחר מובילים במשק כנגד מדיניות הממשלה, שלדבריהם “הפכה את המסחר לקורבן הראשי של הקורונה ללא סיבה”. הארגונים שהתאחדו כוללים את התאגדות רשתות המסחר, האופנה וההסעדה, פורום הקניונים, ארגון מסעדנים חזקים ביחד, איגודי השווקים, חנויות קטנות, רשתות קטנות, בינוניות וגדולות.

מנכ”ל בילו סנטר, מנחם מעודי, תקף את הסגר הרופף: “מצרפים לקריאה. זה לא נחשב סגר, במתכונת הקיימת גם עוד חודשיים נישאר סגורים. או שעושים עוצר מלא ואכיפה נרחבת, או שפותחים הכל. זה לא הגיוני ככה”.

על פי דרישתם, במידה ולא ייכנס לתוקפו סגר הרמטי מלא של המדינה ביממה הקרובה – כלל העסקים בסקטור המסחר בישראל יפתחו את שעריהם מחדש ב-10 בינואר ולא יום אחרי. במסגרת הסגר ההרמטי המדובר, יפעלו אך ורק חנויות מזון ופארם עד השעה 19:00. כלל מקומות העבודה ומערכת החינוך יושבתו לחלוטין.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן