news08.net/ads.txt

בין הספרים המועדפים בימי הקורונה על תושבי גדרה: “זוהר כמו גן עדן”, שברקע עלילתו מגפת השפעת הספרדית

דווקא עכשיו – ספרים. הספרייה הציבורית בגדרה מפרסמת את נתוני השאלות הספרים בתקופת הקורונה, זאת לאחר שבמהלך החודשים האחרונים, הושאלו מידי שבוע מאות ספרים ועשרות משפחות נהנות מידי יום לקבל ספרים.

על פי נתוני הספרייה, ברשימת ההשאלות והבקשות של תושבי גדרה מככבים ספרי הקומיקס, הסדרות של ריק ריידן (“גורלו של אפולו” ועוד) וסדרת “ארץ האגדות”. עוד עולה מהנתונים כי סופר אהוב במיוחד בקרב הילדים הוא חיים ולדר.

ממצא מעניין בגזרת התושבים המבוגרים יותר בימי הקורונה, הוא הפופולריות היחסית של הספר “זוהר כמו גן עדן”, שברקע עלילתו התקופה של מגפת השפעת הספרדית. ספר נוסף שמככב ברשימת ההשאלות הוא “חיי השקר של המבוגרים”, ספרה האחרון של אלנה פרנטה. ספרים מבוקשים נוספים הם “שירת סרטוני הנהר”, “הזכות לאהוב” ו”סודות בית השמפניה”.

לידיעתכם, הספרייה ממשיכה לתת שירות גם בימי הסגר. ניתן לשלוח למייל הספרייה [email protected] בקשות לספרים. צוות הספרייה מבצע איסוף מהמדפים ויוצר קשר עם המזמין לקביעת מועד לאיסוף הספרים. בנוסף, ספריית גדרה הצטרפה לספרייה הדיגיטלית הישראלית ומאפשרת למנויי הספרייה לשאול ספרים דיגיטליים וספרי שמע. כדי לקבל פרטי הזדהות במערכת יש לפנות למייל הספרייה. בספרייה הדיגיטלית מגוון של ספרי קריאה בעברית, באנגלית ובשפות נוספות וכן ספרי שמע.

“משמח לראות כי תושבי גדרה מכלל הגילאים רואים בספרייה מקור לשאוב ידע ופעילות בימים אלה”, אמר יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה. “הדבר מעיד על איכות החינוך שמקבל דור העתיד שלנו בבית ובמערכת החינוך היישובית. אני מודה לצוות הספרייה המסור על העבודה החשובה”.

קטלוג הספריה: https://www.infocenters.co.il/gpl/

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן