בין שיעורי התורה וכתבי הרב קוק, אלדד פרי משווק את “פרי פלייס” ברחובות

משהו טוב עובר על פרי נדל”ן – הקבוצה של אלדד פרי. הבחור הצעיר הזה שחגג רק בחמישי שעבר 40 להולדתו, ממשיך לעבוד במרץ ובין פרויקטי הנדל”ן השונים עליהם הוא אמון – בעפולה, בת ים, רמת גן וכמובן ברחובות במספר אזורים, הוא נותן שקט לעובדיו, העביר את שרביט הניהול למנכ”ל שלו, ליאור ברדוגו, התפנה להשקעות בסטארט-אפ ולא מוותר על שיעור התורה השבועי שהוא מעביר בעצמו עם כתביו של הרב קוק.

אלדד פרי מובך מעוגה שקיבל ליום הולדתו במתחם המכירות “פרי פלייס”

כניסה אל אתר הפרויקט “פרי פלייס”, שהינו הפרויקט החשוב ביותר כיום עבור החברה, בכניסה הצפונית לעיר רחובות, מזמינה להפנינג מכירות כאשר הרוכשים ייהנו מטיסה חווייתית בכדור פורח מעל שטח הפרויקט.

נשמע קצת דמיוני ומבטיח מידי לקיים דבר שכזה – לפיכך הלכתי ובדקתי הכצעקתה, ללא תיאום מראש, בליווי אחייניתי בת הארבע שכל מה שרצתה היה לעלות על הכדור הפורח הצבעוני – שגרם לניצוץ בעיניה. אין ספק – הכדור הפורח בשטח וכולם רוצים להיות שם, לגעת, לראות, לדעת שהמקום הזה אמיתי. והמקום הזה אמיתי.

אין עוררין בנוגע לבחור הצעיר הזה, אלדד פרי – הוא יודע מהן המטרות שלו, מהם היעדים שסימן לעצמו ובעיקר ברור לו שהוא ישיג אותם. לא בכדי העתיק את משרדיו מתל אביב הגדולה לרחובות, סמוך מאוד לפרויקט הזה בו הוא מאמין מאוד – ולא רק הוא. כל עובדי החברה מתקתקים ועובדים מסביב לשעון – מערכת היח”צ והשיווק משומנת היטב, ההתעניינות בהתאם.

עשרות נרשמים מידי יום, חלקם מגיעים עם מקדמה מראש ומשריינים עבורם השקעה משתלמת, חלקם בוחנים את תנאי הרכישה – ומקבלים אינפורמציה לפיו שכר הדירה שיקבלו למשך שנה יעניק להם תשואה שנתית המוערכת בשיעור של כ 6%, כשווי תשואה שמקבלים המשקיעים מעבר לים.

עומדים בהבטחה – הכדור הפורח במתחם המכירות “פרי פלייס”

בעוד המשווקים עובדים במרץ על שיווק הבניין השלישי והאחרון בפרויקט, ההתלחשויות מעלות נתון מעניין לפיו נותרו כעת כ-200 דירות בלבד לשיווק מתוך כ-750 הצפויות להיבנות ומיועדות להשכרה לסטודנטים.

הביג בוס עצמו נינוח. בזמן שהמשווקים מקבלים בסבר פנים יפות אותי ואת יתר המתעניינים, הוא עסוק במיזמים אחרים בהם השקעה ב-ראוטיר, חברת סטארט-אפ אשר רובה מבוססת על יוצאי יחידה 8200 והיחידה הטכנולוגית של אמ”ן וגייסה 2 מיליון דולר מחברת PeriTech מקבוצת אלדד פרי ואפילו בשיעור התורה הקבוע שהוא מעביר, בדרך כלל בביתו.

https://www.youtube.com/watch?v=fFZT6quXJqg

בשנה האחרונה עסוק פרי בפרסום חכמתו הגדולה של הרב קוק, באחרונה הוא עושה זאת ממתחם המכירות של פרי פלייס, המשתתפים בשיעור בולעים בשקיקה את דבריו המופצים  גם בערוץ היוטיוב הפרטי שלו.

עם זאת, לא הכל הולך חלק בפרויקט הזה מול הרשות המקומית. למרות שלפני כחודש התכנסה ועדת תכנון ובניה וחבריה אישרו פה אחד את התיקונים לעיצוב האדריכלי שהוגשו בעניין פרי פלייס, ישנה חברת מועצה המנסה להכשיל בכל דרך את הבניה של פרי בעיר.

מקורביו תוהים “כיצד דווקא לאדם כמו אלדד פרי, שבונה בעיר, מפרנס מאות תושבים, מעניק בסתר, יוזם עבור הכלל ותורם מעצמו רבות להצלחת העיר – מנסים לשים רגליים? על אפה וחמתה ולאחר שיוגשו התיקונים לפרויקט הזה יהיה היתר למרתפים והחברה תוכל לעלות לקרקע”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן