news08.net/ads.txt

ביקורת פתע | כך מונעים סגר? לאן נעלמו בדיקות המדגמיות בכניסה לאילת כפי שהובטח?!

פחות משבועיים מהבדיקה האחרונה שערכנו בכניסה לעיר אילת שם נדהמנו לגלות כי אין בדיקות קורונה מדגמיות. ומה הפלא? בבדיקה נוספת שנערכה היום (חמישי), שוב נכנסנו לעיר בחופשיות רבה. האמת? מאכזב! דווקא מעיר תיירותית שמארחת מבלים רבים ולאור העלייה בתחלואה בצורה דרמטית, ראוי כי הבדיקות יתבצעו במיידית וכמה שיותר מהר. 

 

בעשרה באוגוסט, נשלחה מטעם דוברות עיריית אילת ומשטרת ישראל על פיה סוכם כי כחלק מהמאמץ העירוני למניעת התפשטות נגיף הקורונה, ולבקשת ראש עיריית אילת – מאיר יצחק הלוי, תקיים משטרת מרחב אילת בדיקות מדגמיות בכניסה לעיר – במחסום הכניסה לעיר על ידי ״מפקדת הקורונה״ של המשטרה המונה 30 שוטרים ועוד 20 פקחים של רשות ההגירה והאוכלוסין. ומה גילינו? שני חיילים שנשלחו ולא הוגדר מה תפקידם.

בימים כתיקונם כנראה שזה לא באמת היה מעניין אותנו, אולם בימים בהם סגר יוטל על המדינה החל ממחר ויפגע קשות בעיר התיירותית – מן הראוי הוא שיתקיימו ההבטחות וההצהרות הפומביות של עיריית אילת ומשטרת ישראל. אז איך זה נראה בפועל? כך:

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן