ביקור השרה להגנת הסביבה ביואב

מועצה אזורית יואב חרטה על דגלה את נושא הקיימות המהווה במאה ה-21 את חוד החנית של הציונות

השרה סילמן וצוותה הגיעו לפגישה במועצה האזורית יואב מתוך חשיבות והכרה בשטחים הפתוחים והשטחים החקלאים ולנוכח איומי הבנייה העומדים לפתחה

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, מנכ”ל המשרד גיא סמט והצוות המקצועי במשרדה הגיעו ביום רביעי 13.3.24 לפגישת עבודה במועצה האזורית יואב ונפגשו עם ראש המועצה נתי לרנר, חברי מליאה ובעלי תפקידים במועצה.

במהלך הפגישה הועלו סוגיות רבות הנוגעות לשמירה על השטחים הפתוחים, חשיבות השטחים החקלאיים והביטחון התזונתי של תושבי מדינת ישראל.

ראש המועצה האזורית יואב, נתי לרנר, סקר בפני השרה את תמהיל השטחים הפתוחים והציג בפניה ובפני הצוות המקצועי את האתגרים הרבים העומדים לפתחה של המועצה בכל הקשור לאיומי הפיתוח והבניה על השטחים החקלאיים.

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן הודתה לראש המועצה על הביקור והזדמנות להכיר אזור כה יפה וציינה כי: “השטחים הפתוחים והחקלאיים הינם חלק בלתי נפרד מהחוסן הלאומי של מדינת ישראל ואני רואה חשיבות אסטרטגית בשמירה עליהם”.

ראש המועצה נתי לרנר הודה לשרה ולצוות משרדה על הביקור וציין כי:

“אני שמח כי השרה סילמן רואה את החשיבות האסטרטגית של השמירה על השטחים הפתוחים, ערכי הטבע והשטחים החקלאים, המהווים עוגן תזונתי לאזרחי המדינה. אנו נמשיך להילחם על הצביון החקלאי והכפרי של המועצה מתוך הכרה ואמונה כי זו הדרך הנכונה למען עתיד ילדינו, עתיד המדינה.

בתום הישיבה נערך סיור במתקן האגרו וולטאי החדשני של חברת דוראל בקיבוץ רבדים. זהו פרויקט חשוב והחדשני, שמשלב חקלאות (מטע אבוקדו) ואנרגיה מתחדשת ומתבצע כאן במועצה.

מועצה אזורית יואב חרטה על דגלה את נושא הקיימות המהווה במאה ה-21 את חוד החנית של הציונות.

◼️ חדש! לקבוצת חדשות מועצות אזוריות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מועצה אזורית יואב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן