ביקור סולידריות בישראל של המזכיר האמריקאי לשעבר מייק פומפאו

המשלחת של פומפאו ביקרה בכפר עזה, באתר מסיבת הנובה ברעים ובעיר אופקים, מלווה בצוות CAM התנועה למאבק באנטישמיות.

פומפאו נאבק באנטישמיות

בשבוע שעבר הגיע לביקור סולידריות בישראל המזכיר האמריקאי לשעבר מייק פומפאו. פומפאו, אשר כיהן כמזכיר המדינה של ארצות הברית בשנים 2018–2021 ולפני כן כראש ה-CIA, הגיע לארץ בלוויית רעייתו סוזאן, במטרה להביע תמיכה, לסייר ביישובי העוטף שנפגעו, ולהזכיר כי הוא ידיד ישראל אמיתי.

את המשלחת של פומפאו שביקרה בכפר עזה, באתר מסיבת הנובה ברעים ובעיר אופקים, ליווה צוות CAM התנועה למאבק באנטישמיות, אשר עוסק מאז פרוץ אירועי השבת השחורה בהסברה בינלאומית יצירתית ובפעילות פילנטרופית למען הקהילות שנפגעו בישראל. סשה רויטמן-דרטווה מנכ”ל CAM אמר במהלך הביקור: “אני נרגש לקבל את פני המזכיר פומפאו ורעייתו, ידידי ישראל והעם היהודי, המבקרים בארץ כדי להביע סולידריות ותמיכה. זו זכות לספר על המאמצים של CAM למזכיר, ולהדגיש את קרן החירום שלנו שחיזקה למעלה מ-47 פרויקטים וארגונים בדרום ובעוטף, וסייעה לאלו שנפגעו מאירועי ה-7 באוקטובר. אנחנו אסירי תודה על הביקור והתמיכה הבלתי מעורערת שלהם”.

אודות CAM= Combat Antisemitism Movement  – נוסדה ב 2019 והפכה לקול מוביל, פרו-אקטיבי ובועט במאבק הבינלאומי בשנאה כלפי יהודים. התנועה מטפחת בריתות פורצות דרך, יוזמות וקשרים עם קובעי מדיניות ברמה הגלובלית, הלאומית והמקומית, ועובדת מול מנהיגים וקובעי מדיניות. עם פרוץ המלחמה הקימה קרן פילנתרופיה לסיוע חירום שגייסה כבר למעלה ממיליון דולר למטרות קהילתיות שונות. כחלק ממאמצי ההסברה הבינלאומיים, ארגנה תערוכת אמנות למען כפיר ביבס בברלין, הפיקה את מיזם “קיר החטופים הגדול בעולם” בלוס אנג’לס, אירחה משלחת סולידריות של מנהיגות מוסלמיות, אירחה סטודנטים יהודים מאוניברסיטאות מובילות בארה”ב, וקיימה כנסים בינלאומיים במטרה לרתום את מנהיגי הקהילות המקומיות למאבק באנטישמיות ובגל השנאה לישראל.

מנכ”ל CAM הוא סשה רויטמן-דרטווה, שהקים את מדור הניו-מדיה בחטיבת דובר צה”ל וניהל אותו במבצעים הצבאיים “עמוד ענן”, “צוק איתן”, חטיפת ורצח שלושת הנערים ושחרור גלעד שליט. כמו כן עמד בראש יחידת המאבק בדה-לגיטימציה של ישראל בעולם במסגרת “הקונגרס היהודי העולמי”.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

בתמונה מימין לשמאל (קרדיט CAM): המזכיר האמריקאי לשעבר מייק פומפאו ורעייתו סוזאן, סשה רויטמן-דרטווה מנכ”ל התנועה למאבק באנטישמיות, יגאל ניסל סמנכ”ל התנועה ואיש העסקים יוסי סגול.

צילום: CAM

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן