news08.net/ads.txt

בית המשפט השלום ברחובות: הוגשה תביעת מליונים נגד אוהדי הפועל

כתב תביעה של מליוני שקלים נגד אוהדי הפועל תל אביב שתקפו אוהד ביתר ירושלים הוגשה לבית משפט השלום ברחובות באמצעות עורכי הדין איתמר בן גביר ויוספי מזר. על פי כתב התביעה שהגיש אוהד ביתר בן 30 בתאריך 15.12.12 לאחר סיום משחק בין ביתר לבין הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד ביפו, חסמו אוהדי הפועל את הרכב של אוהד ביתר והתקדמו לעבר הרכב כאשר הם מצוידים בכלי תקיפה. אוהדי הפועל החלו להלום ולהכות את רכב התובע, ניפצו את החלונות, פתחו את דלתות הרכב והחלו להכות את התובע ואת שני חבריו, באמצעות כלי תקיפה שברשותם תוך שהם מנסים לשלוף את התובע וחבריו מהמכונית ומרססים עליהם גז מדמיע. בתום התקיפה נמלטו התוקפים מהמקום וכתוצאה מהתקיפה נגרמו לתובע ולחבריו נזקי גוף לצד נזקים לרכב כאשר התובע פונה באמבולנס לבית החולים איכלוב שם אובחן עם חבלות בחלקים שונים בגופו”. 

בכתב התביעה  נטען עוד כי :”לתובע נגרמו נזקים נפשיים ונכותו הרפואית מוערכת על-ידי מומחה מטעמו ב-30% נכות פסיכיאטרית צמיתה, נוכח הפרעה פוסט טראומטית מהתקיפה שלוחת הרסן. לאחר האירוע החל התובע לסבול בהדרגה משינוי בהתנהגותו, ובכלל זה: נטייה לעצבנות, נדודי שינה, קושי בהרדמות, התעוררת באמצע הלילה וחשד יתר כלפי אנשים, וכן תחושה כי מצבו הנפשי פוגע ביחסיו הזוגיים עם אשתו”, צוין בנוגע לנזקים הנוספים שנגרמו לתובע, שאף פנה לפסיכיאטר וכן החל לנטול תרופות נגד דכאון. נגד אוהדי הפועל נפתח משפט פלילי והם הודו והורשעו במיוחס להם אך בית המשפט גזר עליהם עונשים קלים וזאת בהסכמת הפרקליטות.

עו”ד בן גביר אומר בתגובה  “תופעת האלימות בספורט היא תופעה חמורה ואין לי ספק שיש קונצנזוס אצל כל האוהדים נגד תופעות האלימות. לצערי, כאשר מדובר באלימות מצד אוהדי הפועל המשטרה מטפלת בסלחנות ובמקרה הזה כאשר המדובר באלימות חמורה ביותר העונש שביקשה המדינה הוא עונש מגוחך. בנסיבות אלה הגשנו תביעה ונמצא את הדין עם אוהדי הפועל שהותירו את מרשנו נכה ידעו התוקפים שעל המעשה הרע שלהם ישלמו – אם לא בשנים ארוכות בכלא אז במליוני שקלים”.

מדובר במעשה תקיפה בלתי נתפס, אשר נדמה שנלקח מסצנה בסרט ‘התפוז המכני'”, אמר עו”ד מזר. “התקיפה בוצעה בידי אוהדי הפועל תל אביב נגד התובע רק בשל היותו אוהד קבוצת הכדורגל בית”ר ירושלים, ומבלי שעשה לתוקפים דבר. התקיפה שלוחת הרסן הותירה בתובע צלקות קשות ובכוונתנו למצות עם התוקפים את הדין עד תום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן