בית חולים שיקומי “רעות בקהילה” פותח שלוחה בקרית גת

בית חולים שיקומי רעות ת”א פותח את מרכז רפואי רעות בקהילה. המרכז הרפואי ייפתח בקניון לב העיר. טקס הפתיחה החגיגי התקיים במעמד סגן שר הבריאות- ח”כ הרב יעקב ליצמן, ראש עיריית קרית גת- אבירם דהרי, מנכ”ל ג’וינט ישראל אשל- יוסי היימן ומנהל בית חולים שיקומי רעות- ד”ר דב אלבוקרק.

מדובר במרכז רפואי ראשון מסוגו שיהווה שלוחה של בית החולים הוותיק והגדול מסוגו בישראל הפועל בתל אביב. המרכז החדש נפתח לאחר שבית החולים זכה במכרז של ג’וינט ישראל אשל ומשרד הבריאות להקמת יחידות משגב בפריפריה. מדובר במכרז הכולל הקמת רשת של מרכזי שיקום חדשים בפריסה ארצית המופעלים על ידי גופים שונים. הקמתם של מרכזי רעות בקהילה מתאפשרת גם הודות לתרומתה הנדיבה של חברת ביג מרכזי קניות התומכת במיזם. בית חולים שיקומי רעות הינו בית חולים אוניברסיטאי המסונף לפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, עוסק בהכשרה והוראה אקדמית והינו המרכז השיקומי הגדול מסוגו בישראל. בבית החולים כ-360 מיטות לצד מערך מגוון של מרפאות ומכונים דוגמת מכון כאב, מכון לטיפול בהפרעות אכילה, טיפול ושיקום מיני, רפואה משלימה ועוד. המרכז הרפואי החדש בקריית גת ישרת את האוכלוסייה המתגוררת בעיר ובסביבתה, ויציע מגוון רחב של טיפולים בדגש על הגיל השלישי וגם לצעירים ובהם: אשפוז יום (טיפול אינטנסיבי רב מקצועי מספר פעמים בשבוע), פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשורת, יעוץ גריאטרי שיקומי, ליווי עו”ס, ייעוץ דיאטנית, רפואה משלימה, יוגה שיקומית, ייעוץ רוקחי, הרצאות והדרכות לאורח חיים בריא.


מנהל בית החולים, ד”ר דב אלבוקרק: “ההתפתחות באיכות הרפואה בישראל מובילה להצלת חיים והארכה מבורכת בתוחלת החיים. רפואת השיקום מאפשרת שיפור דרמטי באיכות החיים של חולים לאחר אירוע מוחי, נפגעי תאונות דרכים, חולי סרטן ועוד. בישראל קיים פער מהותי בזמינות ובנגישות של שירותי שיקום בכל הארץ ובאופן מיוחד בדרום. חולים נאלצים להגיע למרכז, גם לבית החולים שלנו בתל אביב, על מנת לקבל טיפול שיקומי איכותי. רפואת השיקום היא קריטית עבור מי שזקוק לה. בהעדר טיפול מתאים, עולה הסיכון להידרדרות במצבו של המטופל עד לכדי מצב סיעודי. מדובר בחלון הזדמנויות המאפשר למטופל לחזור לשגרת חייו וליהנות מעצמאות תפקודית הכוללת עבודה, משפחה וחיי קהילה”.
מה הייחודיות שיציע המרכז הרפואי החדש לתושבים הזקוקים לטיפול?: המשיך אלבוקרק: “האפשרות לקבל שירות איכותי ברמה גבוהה באופן נגיש ובזמינות גבוהה בתחומים הנחוצים ביותר לשיפור התפקוד. האני מאמין שלנו מציב את המטופל ובני משפחתו במרכז הטיפול הרפואי, מתוך הכרה כי אנו מטפלים באדם ולא רק במחלה. כל מטופל יזכה לתכנית כוללנית הנותנת מענה לצרכיו האישיים ומתחשבת בהיבטים הרפואיים, תפקודיים, פסיכולוגיים וסוציאליים. תפיסה זו הוכחה כמביאה להצלחות טיפוליות מרחיקות לכת”.

 

 

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן