אל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד הובהלה לפני זמן קצר תושבת העיר אשדוד בעשור החמישי לחייה בעקבות הכשת נחש. ייתכן ומדובר בנחש צפע צעיר. למטופלת נלקחו בדיקות דם והיא מטופלת בשלב זה בתרופות נגד כאבים. מצבה מוגדר כעת טוב ויציב.

ד"ר אהוד דרוקר סגן מנהל מלר"ד בית החולים הציבורי אסותא אשדוד: "בכל הכשת נחש יש להגיע ללא דיחוי לבית חולים. יעזור תיאור של הנחש אך אין לנסות ללכוד אותו. אין לחתוך את האזור ואין לשים חוסם עורקים".

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








