בכירים במועצת העיר יבנה חששו להיפגש עם ראש העיר – ובצדק: הערב נכנס צבי גוב ארי בן ה-83 לבידוד

בכירים במועצת העיר יבנה חששו להיפגש כבר אתמול עם ראש העיר, צבי גוב ארי, לאחר שמנכ”ל העירייה דוד שטרית נמצא כחולה מאומת קורונה. שטרית וגוב ארי מקיימים פגישות תכופות, ברובן פגישות מטה במעמד חברי מועצה ובכירים נוספים. כבר אמש סיפרו לחדשות אפס שמונה, חברי מועצה כי הם חוששים שלא להישמע להוראות הראיס בן השמונים ושלוש.

“כולם רועדים ממנו, אין לאף אחד ביצים לסרב לפגישה עימו”, סיפרו לחדשות אפס שמונה. לנו נודע כי בימים האחרונים שהה גוב ארי במחיצת דוד שטרית. לא ברור מדוע גוב ארי התמהמה בכניסתו לבידוד, ומדוע לא נשמע להוראות משרד הבריאות, קרי, מן הרגע שידוע על קרבה לחולה מאומת יש להכנס לבידוד. נשאלת השאלה אם כן, האם זהו המסר שראש עיר בסדר גודל של גוב ארי עם ידע כמו שלו וניסיון כמו שלו – מעביר לתושבים? אתמול אגב, היה במתנ”ס העירוני ולא נמנע ממגע עם תושבים ובכירים, וקיום פגישות. רק הערב, כ-24 שעות לאחר שנודע על דוד שטרית – הוא ניאות להיענות להנחיות משרד הבריאות.

כבר אתמול בערב פנינו לבקש תגובה מראש העיר צבי גוב ארי, אולם הוא לא השיב והמשיך לעבוד כרגיל, למרות שידע שהוא עלול לסכן בכך את הסובבים אותו!!! שאלנו את ראש העיר הנכבד האם נכנס לבידוד בעקבות המפגשים שהיו לו חולה מאומת קורונה – דוד שטרית והאם ידוע לו שבכירים במועצה חוששים להיפגש עמו בעקבות העובדה שהוא אמור להיכנס לבידוד – ולמרות שידע זאת, ולפני שערך בדיקות בכדי לוודא שלא נדבק, קבע פגישות לימים הקרובים בלשכתו. מיותר לציין כי גוב ארי ו/או שום גורם מטעמו לא ניאותו להתייחס לבקשת התגובה ברצינות. כנראה שתושבי יבנה לא באמת בראש מעייניו.

לחדשות אפס שמונה ידוע על בכירים נוספים ששהו בקרב דוד שטרית בימים האחרונים – אם נדע שלא נכנסו לבידוד על פי הנחיות משרד הבריאות נפרסם את שמם. כמו כן, בקרוב מאוד נפרסם פרטים ראשונים על רעידת אדמה בעיר יבנה בהיבט הפוליטי. המשיכו לעקוב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן