news08.net/ads.txt

בלאק פריידי באתר בדי שני: 25% הנחה על כל הבדים שבאתר

בלאק פריידי באתר בדי שני:

25% הנחה על כל הבדים שבאתר (משלוח עם שליח עד הבית) בתוקף בין ה 26.11.2020 – 28.11.2020

 בדי שני, חנות הבדים המטריפה עם המבחר הכי גדול בארץ של בדים המיועדים לאופנה בלבד, יוצאת לראשונה מאז שעלה האתר לאוויר במבצע לכבוד הבלאק פריידי. במסגרת זו, לקוחות האתר ייהנו מ  25% הנחה על כל הבדים כולל   המבוקשים ביותר כמו: בדי קטיפה, בדי סטן, בדי קרפ, בדי לייקרה, ויסקוזה בדי סימפוניה ועוד המון. ההנחה תקפה בין התאריכים 26.11- 28.11 (משלוחים לכל חלקי הארץ – עד הבית).

החנות בדי שני נפתחה לפני 6 שנים, כששני פרס, בעלת המקום, הייתה בת 24 בלבד. ומציעה את המבחר הגדול ביותר בארץ לבדים, עם אין סוף סוגי בדים לתחום האופנה. החנות היא אבן שואבת לתופרים ומעצבים מכל הארץ , בכל הגילאים ובכל המגזרים. יש תופרות בתחילת דרכן, ועד למעצבות עם השמות הכי גדולים בענף האופנה. “תפירה זה עולם מדהים”, אומרת שני, “ומדהים לראות איך כל אחת לוקחת את אותו הבד לעולמות אחרים ונותנות לו חיים משלו”. מהבדים שלנו תופרים שמלות, חצאיות, מכנסיים, חליפות, אוברולים, בגדי ים , בנדנות, גומיות לשיער ועכשיו גם מסיכות פנים מעוצבות!

להשיג  באתר https://www.badeyshani.com/  בלבד. לפרטים נוספים: 050-4747793

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן