במותו הציל חיים: איבריו של סמ״ר יהונתן יצחק סמו הי”ד הושתלו בגופם של שישה אנשים

יהונתן חתם על כרטיס אדי מיוזמתו. אימו מצאה יום אחד את הכרטיס ושאלה על כך והוא השיב לה – ‘כן, חתמתי מזמן’. לא היתה התלבטות בכלל אם לתרום את איבריו

המרכז הלאומי להשתלות מודיע היום (ראשון): משפחתו של סמ״ר יהונתן יצחק סמו מכרמי צור, שנפצע קשה בקרב במרכז הרצועה ולבסוף נקבע לו מוות מוחי, החליטה לתרום את איבריו.

לב הושתל בבן 46 בבילינסון, ראות בבן 36 בבילינסון, כבד בבן 51 באיכילוב, אונת כבד בבת 8 חודשים בשניידר, כליה בבן 10 בשניידר וכליה נוספת בבן 50 בהדסה.

ממשפחתו של סמ”ר יהונתן יצחק סמו נמסר: “יהונתן היה בן בכור להוריו אילת ומשה, ואח לבארי לביא תמר ואחינעם. בעל עיניים יפות גדולות וחיוך כובש. מעולם לא התלונן על קשיים. כנער הדריך בתנועת בני עקיבא והתנדב במקומות רבים. השתתף בתכניות אקדמאיות לנוער מצטיין. למד בישיבת ״נווה שמואל״ בישוב אפרת ולאחר מכן המשיך למכינה קדם צבאית ״אדרת״ בכפר סילבר, המשלבת דתיים וחילונים. לקראת הצבא התמיין למודיעין אך התעקש לעשות שרות משמעותי כלוחם בצנחנים, כמו דודיו ובני הדודים שיש ביניהם נציגים ביחידות שונות. במלחמה היה בתפקיד של שליטה ובקרה של המ״פ ולחם עם הכוח הראשון.

יהונתן חתם על כרטיס אדי מיוזמתו. אימו מצאה יום אחד את הכרטיס ושאלה על כך והוא השיב לה – ‘כן, חתמתי מזמן’. לא היתה התלבטות בכלל אם לתרום את איבריו. זה היה יהונתן. כל דבר עשה בחיוך מתוך הבנה, מחוייבות ורצון לעזור. העובדה שחלק ממנו ימשיך לחיות ולעזור לאחרים… אין מרומם יותר מזה. בזכותו במהלך השבעה חתמו אנשים רבים על כרטיס אדי, ויחתמו עוד״.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/פלילי לחצו כאן

צילום: באדיבות המשפחה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן