news08.net/ads.txt

במסגרת אירועי האביב: היריבים הפוליטיים, מתן דיל ויניב מרקוביץ’, מאחדים כוחות. המרוויחים הגדולים: בני הנוער

מתןדיל

בזירה הפוליטית עו”ד מתן דיל ועו”ד יניב מרקוביץ’, נחשבים ליריבים הגדולים של מערכת הבחירות האחרונה. מה רבה הייתה ההפתעה כשהודיעו סגן ראש העיר מחד והמשנה לראש העיר מאידך, כי לטובת בני הנוער ובמסגרת אירועי האביב, הם מניחים לרגע את האגו בצד ומשתפים פעולה. בני הנוער מרוצים, כך גם הראיס, רחמים מלול, שכבר הביע את הערכתו לשניים, במסגרות השונות וידוע כמי שמלווה כל אחד מהם בדרכו הציבורית.

במסגרת האירועים, שייפתחו ב16 במרץ, יופיעו אמנים מובילים על בימות שונות ברחבי העיר – בעירונוער, בחוויות קריית משה ובחוויות רחובות החדשה. מי שנבחר לפתוח את האירועים הוא הזמר איתי לוי אשר ילווה את ההופעה שלו בסיפור אודות חייו האישיים.

רק לאחרונה חשף לוי שגדל בבית דתי וחזר בשאלה בגיל 18 כי הוא סוחב סיפור חיים לא פשוט כלל. “הייתי בשכונה שהסוציו אקונומי נמוך, חרדה קיומית, אנשים חרדים לפרנסתם”, סיפר לוי “בית קטן, 5 מטר מרובע, 3 אחים, ישנים בחדר אחד. תמיד דמיינתי שיש לי אבא טייס ואמא רופאה ואני גר בנאות אפקה ויש לי ספה של נטוצ’י אבל אבא שלי מעולם לא עבד, היה נרקומן שמכור לסמים קשה מאוד. אני זוכר המון דברים איתו, הוא היה נגיד בא הבייתה ונרדם עם הסיגריה, דברים כאלה – רק בנים של נרקומנים יבינו, ברור שיש לי כעס עליו אבל אני לא מדבר על זה”.

יפתח את אירועי האביב עם סיפור חיים מרתק והופעה
יפתח את אירועי האביב עם סיפור חיים מרתק והופעה

אדיר מילר. הכניסה לבני 16+
אדיר מילר. הכניסה לבני 16+

בגיל 16 אביו נפטר ממחלת הסרטן. שנתיים אחרי עברה אימו שלושה אירועים מוחיים ומאז היא נזקקת לטיפול צמוד. “לפעמים אני הולך לבני דודים שלי ואני מחפש אירועים כאלה שאמא שלי מדברת. אני לא זוכר את הקול שלה, את הצחוק שלה, זה לא אותו הדבר, את הכוח שלה – היה לה כוח, היא הייתה אשה חזקה מאוד, פיזית והיא כבר לא שם”. לוי יופי בחוויות רחובות החדשה, מס’ הכרטיסים מוגבל והעלות לכרטיס בודד 10 ש”ח.

בהמשך האירועים: ב-21.317 יגיע עדי ברקן ביחד עם מיטל מיכאלי לערב העצמה נשית. האירוע ייערך בעירונוער, הכניסה חופשית; ב-28.3.17 תתקיים כיתת אמן עם אדיר מילר אודות תחילת הקריירה בסטנד אפ, התוכניות הראשונות בטלוויזיה, החיבור לתיאטרון, החיבור לקולנוע ולאבי נשר, על רמזור ועל האמי, על צומת מילר וגם על התוכניות לעתיד ועל היותו הקומיקאי המצחיק והמצליח בישראל.

כיתת האומן מתאפיינת באווירה חופשית ומשוחררת מתובלת בהומור רב ומרתקת במיוחד. הכניסה אל המופע, לבני נוער מגיל 16 בלבד ובהצגת תעודת זהות, בעירונוער. העלות לכרטיס בודד: 10 ש”ח.

אביאור מלסה, יגיע לחוויות קרית משה
אביאור מלסה, יגיע לחוויות קרית משה

ב30.3.17 ייערך טורניר פיפ”א נושא פרסים, בעירונוער, והכניסה לאירוע זה חופשית אם כי מומלץ להירשם מראש. את האירועים תנעל הופעה של אביאור מלסה, שהפך לאחד הזמרים המושמעים בקיץ האחרון ויופיע ב4.4.17 בחוויות קריית משה. עלות כניסה למופע: 10 שקלים לכרטיס.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן