news08.net/ads.txt

בן 13 חולה בסרטן מאושפז בשל קורונה במרכז הרפואי קפלן

נער בן 13 ממועצה אזורית חוף אשקלון מאושפז במצב קל במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית בשל קורונה. הנער, חולה בסרטן מסוג הוצ’קינס, התחסן נגד קורונה. לדברי ההורים, הנער בילה במחנה קיץ עם מאות ילדים החולים בסרטן, שם נבדקו לקורונה מידי יום. לדברי האם: “הילד חזר הביתה עם כאבי ראש ועלה לו החום. נתתי לו כדור מוריד חום, אבל למחרת עלה לו החום שוב. אחרי שדיברנו עם הרופאים, הגענו לבדיקה והתגלה שהוא חולה קורונה”.

 

פרופ’ אורן צמחוני, מנהל המחלקה למחלות זיהומיות במרכז הרפואי קפלן: “מדובר בנער חולה אונקולוגי, ולכן למרות החיסון, הוא עומד בסיכון גבוה יותר להידבק. הוא מוגדר כרגע במצב קל, ומקבל טיפול למניעת הדרדרות, וכן תמיכה נשימתית. על אף שאיננו יודעים במדויק ממי הנער נדבק, זוהי דוגמה נוספת לעובדה שהקורונה עדיין כאן. החומה היעילה ביותר מפני המשך התפשטות הנגיף היא עדיין החיסון, ויש לזכור שבמדינת ישראל יש למעלה ממיליון איש שאינם מחוסנים, אשר מעמידים בסכנה לא רק את עצמם אלא גם את סביבתם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן