news08.net/ads.txt

בנה של קרן אהרון חגג בר מצווה בגן יבנה

דניאל, חתן השמחה, מאז שהיה קטן נהג מידי שנה לחגוג בצניעות את יום הולדתו ובכספים שצבר נהג לרכוש צעצועים לילדים חולים בבית החולים קפלן.

אירוע מרגש בבית הכנסת “אוהל משה” בגן יבנה: קרן אהרון, שבשני העשורים האחרונים מפיקה אירועים נהדרים לאחרים והגתה תכנית ארצית לזהירות בדרכים בקרב ילדים ובני נוער – עשתה אתנחתא לטובת הפקת בר מצווה מרגשת לבנה דניאל מקלאוד בסימן עם ישראל חי עם הנפת דגל ישראל בבית הכנסת שריגשה את הנוכחים עד מאוד.

אל האירוע המיוחד הוזמנו עשרות קרובי משפחה וחברים בלבד, בהם ראש המועצה דרור אהרון שהתכבד באחת משלוש הברכות בבימת בית הכנסת. הוריה של קרן התרשו במיוחד מהמעמד. חתן בר המצווה עמד בהצלחה בקריאת ספר התורה והתפלל על חיילי צה”ל שישובו הבייתה לשלום. אגב, דניאל, חתן השמחה, מאז שהיה קטן נהג מידי שנה לחגוג בצניעות את יום הולדתו ובכספים שצבר נהג לרכוש צעצועים לילדים חולים בבית החולים קפלן.

לדברי קרן, “בשבח והודיה לה׳ בננו דניאל עלה השבוע לתורה. דניאל קרא כל-כך יפה. תודה רבה לרב חב״ד הרב שניאור קורנט על הכנה יסודית לכבוד הרגע הגדול. תודה רבה להורי היקרים על הכל. את האירוע המרגש חתמנו בהנפת דגל ישרא ובתפילה גדולה להחזרת כל השבויים לביתם לשלום ולחזרה של כל חיילנו הבייתה לשלום. עם ישראל חי”.

מזל טוב!

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

 

צילום: דודו חכמון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן