בניין עיריית מודיעין הואר בכחול לציון יום האינטרנט הבטוח

הרשות לביטחון קהילתי באגף חברה, נוער וצעירים בעירייה בשיתוף עם המשרד לביטחון לאומי, פרסמה טיפים חשובים לשמירה על ילדים ונוער, במיוחד עכשיו בצל המלחמה.

בניין העירייה הואר בכחול כאות הזדהות עם יום האינטרנט הבטוח, שמטרתו להעלות למודעות את המאבק בבריונות ברשת, בעיקר בקרב ילדים ונוער אשר חשופים ברשתות החברתיות לשיימינג, הונאות, פייק ניוז ועבירות פליליות שונות.

הרשות לביטחון קהילתי באגף חברה, נוער וצעירים בעירייה בשיתוף עם המשרד לביטחון לאומי, פרסמה טיפים חשובים לשמירה על ילדים ונוער, במיוחד עכשיו בצל המלחמה. בין היתר, הימנעות משיתוף פייק ניוז וחשיפה רק למקורות מידע בדוקים ואמינים, הימנעות מחשיפה והעברת תכנים קשים ופוגעניים, שמירה על שיח מכבד, אי מסירת מידע אישי ועוד.

בנוסף, יתקיימו מספר פעילויות לאורך החודש, חלקן מופנות להורים על מתבגרים בעידן הדיגיטלי. הרצאה שתתקיים ביום ראשון 11.2.24, בבר שמבז בשעה 20:30, על הסכנות ברשת, אפליקציות נפוצות וכלים להתמודדות עם עולמם של המתבגרים ברשתות. כניסה ללא תשלום.

ב-21.2.24 תתקיים הכשרה לצוותים מקצועיים עם הצוות של המוקד הלאומי 105 להגנה על ילדים ברשתות.

לאורך החודש, עוברים מדריכי המוגנות והשיטור הקהילתי בכל שכבות ז’ ו-ח’ בבתי הספר בעיר, ומשוחחים עם התלמידים על התנהלות נכונה ובריאה ברשתות, הסבר על הדין הפלילי ושיח בגובה העיניים על מקרים אמיתיים בשטח.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית מודיעין-מכבים-רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן