בני מזל גדי, זהו שבוע די לחוץ

עוזי הכוהן קולע בול: להלן תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-06/10/23 ועד ה-12/10/23 לבני מזל גדי

עוזי הכוהן קולע בול: להלן תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-06/10/23 ועד ה-12/10/23 לבני מזל

גדי

רוב מחשבותיכם בשבוע זה, נתונות לנושא הכספי על היבטיו השונים. נושא או עשייה שקרוב ללבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת.

בעבודה: זהו שבוע די לחוץ. הפגנת יכולותיכם המקצועיות תאפשר לכם לשפר את הדימוי העצמי שלכם. זהו זמן טוב ליצור דברים חדשים ולתחזק דברים קימים.

בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ותחזוקה של מבנה ממשי כמו בית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ תחזוקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש.

למחפשי העבודה: ליטוש של קורות החיים שלכם עשוי להוביל למפנה הדרוש תוך זמן קצר.

זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה.

התיקון השבועי: להלחם בעצלות ובעצלנות ולהתחבר לשקדנות, לסבלנות ואורך רוח!! שבוע טוב, חג שמחת תורה שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חטאי הלשון שנואים על התורה עד כדי תיעוב. עשרות פעמים, בוואריאציות שונות, מזהירה התורה אותנו מפניהם. היא תובעת מאיתנו  להימנע מלשון הרע, רכילות, הוצאת שם רע, שקר, ניבול פה, ושאר מוצאות הפה המכוערים. היא מלמדת אותנו את האמת הגדולה, שדיבורו של אדם מלמד על אופיו, כי הלשון היא ראי הנפש. על כן, עליכם להקפיד “ולנקות” את לשונכם.

רוצים להצטרף לווטסאפ של חדשות אפס שמונה או לצרף חברים? כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-תחזיות (מזג אוויר / אסטרולוגיה וכו’) >> לחצו כאן 

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן