בני מזל קשת, שבוע חיובי ניצב בפתח

עוזי הכוהן קולע בול: להלן תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-06/10/23 ועד ה-12/10/2 לבני מזל קשת

עוזי הכוהן קולע בול: להלן תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-06/10/23 ועד ה-12/10/2 לבני מזל קשת

שבוע חיובי ניצב בפתח. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים תפנית חיובית ומתחילים לזוז… והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה.

באופן כללי: המוטו של שבוע זה בא לומר לכם שעכשיו הזמן לפעול במרץ, בנחישות ומתוך מקום של אמונה שבורא עולם ברוב חסדו מלווה אתכם ותומך בכם בכול עת. עכשיו הזמן לקדם רעינות, לשפר עמדות ולנצל את התקופה הקרובה כדי לצבור כוחות של אמונה ביכולותיכם לפעול ולעשות הן מבחינת הקרירה והתעסוקה והן מבחינה של להטיב עם מצבכם הכלכלי והחומרי. חשוב לא להביט לאחור ולהקפיד ולצעוד קדימה.

בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת.

בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של – “סוף מעשה במחשבה תחילה”, עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות.

זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ.

לרווקים: אנרגיה חדשה מזמנת לכם מצבים נאים וטובים לפגוש ולהכיר אנשים בני זוג חדשים. היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. השבוע חשוב להקפיד בכול הקשור לבטיחות בנהיגה, בנסיעה, ושימוש בדרך. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. שבוע טוב חג שמחת תורה שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אילו רק יכולנו להפסיק לומר “אני לא יכול” או “איני מסוגל”, עולם חדש ונפלא היה נפתח בפנינו. נסו להוציא את ה”איני יכול” מהלקסיקון שלכם. עשו זאת ברצינות. בכל פעם שבה אתם אומרים “איני יכול”, תנו ח”י שקלים לצדקה. מעניין כמה שקלים יצטברו לכם במשך החודש?

רוצים להצטרף לווטסאפ של חדשות אפס שמונה או לצרף חברים? כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-תחזיות (מזג אוויר / אסטרולוגיה וכו’) >> לחצו כאן 

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן