news08.net/ads.txt

בני נוער בקרית גת: נינג’ה אקסטרים מגיע אליכם – ההשתתפות ללא עלות!!

תוכנית הטלוויזיה “נינג’ה ישראל” כבשה את המסך ואת הלבבות של מאות אלפי צופים, והזכיינית “קשת” הטילה עוד ביצת זהב. תוכנית הריאליטי מבוססת על המקור האמריקאי “אתגר הנינג’ה” (American Ninja Warrior) של רשת NBC, שקיבל השראה מהתוכנית היפנית “סאסוקה”. עכשיו זה מגיע לקרית גת ביום רביעי (7.7.21) וזו הזדמנות מיוחדת לבני הנוער להפשיל שרוולים ולנסות את האתגרים הצפויים!

 

המתקן מיועד לכיתות ז’-יב’ בלבד (וגובה מינימאלי של 1.40 מטר). הפעילות תתקיים ביום רביעי 7.7.21 באולם הספורט של בית ספר דוד אלעזר, רחוב הגבורה 57. ההשתתפות ללא עלות, אך מחייבת הרשמה מראש. מספר המקומות מוגבל.

מתחם NINJA JUMP בנוי על פעילות הקרובה יותר לעולם הטיפוס, פארקור, קרוס פיט, התעמלות קרקע, לוליינות והמון על מרכיבי כושר ספציפיים כגון: כוח סטטי, איזו מטרי, מתפרץ, טכניקה, גמישות, שיווי משקל, פונקציונלי וסיבולת שריר. אחוז גבוה מאוד עובד על פלג גוף עליון ופחות במרכיבים אירוביים. במתחם NINJA JUMP ישנם מעברים ברמות קושי שונות אשר צריכים להיות מותאמים מקצועית ובהקפדה על גילאי המשתמשים, נשים, גברים, בנייה נכונה של אלמנטים ראליים, וחלוקה בין התחנות בין מרכיבי כושר שונים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן