news08.net/ads.txt

בני נוער מרחובות, בואו להשתתף באליפות הסטארט-אפ cup לנוער

בעיריית רחובות מאמינים שכל אחד ואחת יכולים להיות יזמים צעירים, ולא חייבים לעשות תואר במחשבים או לשרת ב8200 כדי שזה יקרה.

עיריית רחובות במינהל החינוך מזמין את תלמידי העיר להשתתף באליפות הסטארט אפ, וכדי לתת להם כלים והסבר- יערוך ערב חשיפה מיוחד לתלמידים ותלמידות: ביום רביעי 11.1 בשעה 15:30-18:00 באשכול פיס רחובות, חנה אברך 25

להרשמה לערב החשיפה לחצו כאן 

בחודש האחרון התקיימו סדנאות בבתי הספר לחשיפת תחרות ה START CUP לתלמידים, ומספר הנרשמים בעיר נכון לאתמול עמד על כ300 תלמידות ותלמידים- רחובות מובילה ברמה הארצית . עדיין לא מאוחר להצטרף לתחרות!! השלב הבא הוא ערב החשיפה הנ״ל שיתקיים ב11.1. בערב החשיפה יסבירו לתלמידים מה נדרש בתחרות ומנטורים מומחים יסייעו למי שכבר יש לו רעיון- לכתוב את היוזמה שלהם.

בערב החשיפה יוסבר לתלמידים גם על השלב הבא בתחרות, ומועד ההגשה. את התהליך מובילה רכזת המדעים העירונית שרית זלצמן. בתהליך התחרות בני הנוער ילמדו לזהות חדשנות ויזמות טכנולוגית, יקבלו סיוע בקידום ומימוש  רעיון יזמי לכדי מוצר יישומי משמעותי תוך למידת מיומנויות רלוונטיות. הזוכים בתחרות יזכו בפרס בשווי עשרות אלפי שקלים ובהיכרות קרובה עם עולם ההיי-טק הישראלי.

רחמים מלול, ראש העיר: ״אנחנו קוראים לכל בני הנוער שלנו: בואו עם רעיונות, בואו ללמוד מהמנטורים, תאתגרו את עצמכם- וכבר אתם מנצחים. אם לא בתחרות הזו אז בחיים, בטוח שתצליחו!״.

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זוהר בלום: ״מערכת החינוך העירונית דוחפת את התלמידים למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם. בואו להשתתף בתחרות״.

אפרת צוקרמן ראש מינהל חינוך: ״אנו פועלים להציג בפני בני הנוער שלנו אתגרים ותחרויות על מנת לעודד את הסקרנות ואת היזמות והחדשנות כבר מגיל צעיר. אני קוראת לתלמידות ולתלמידים- בואו להעיז ולהמציא וליהנות מהדרך״.

שרית זלצמן רכזת טכנולוגיה ומצוינות עירונית מובילת הפרויקט בעיר: “תלמידות ותלמידים תחרות הStartcup מאפשרת יזמות והעצמה אישית, תוך כדאי רכישת כלים ומיומנויות המאפשרים הכרות עם עולם הסטארטאפ. קוראת לכם להשתתף במפגש החשיפה בו תוכלו להעזר במנטורים לקידום הרעיון שלכם לקראת ההגשה לשלב הבא של התחרות”.

להרשמה לערב החשיפה לחצו כאן 

צילום: משתתפי האליפות מרחובות אשתקד - באדיבות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן