בני שלמה הוא העבריין שחוסל היום במרכז הארץ

העבריין שחוסל היום (שני) במרכז הארץ הוא בני שלמה.

לפי ויקיפדיה, בני שלמה (נולד ב-24 בספטמבר 1980) הוא עבריין מורשע אשר עומד בראש ארגון פשע. שלמה היה חבר בארגון הפשע של שלום דומרני. שלמה צבר הון מכריית חול בלתי חוקית, לצד עסקים חוקיים. חוסל בתאריך 3.10.22. בעבר כבר ניסו “להוריד” את בני שלמה. ביולי 2013, כאשר יצא שלמה מביתו במושב חלץ בסקודה המשוריינת שלו, הוא נקלע למארב סמוך לצומת גבעתי. בניסיון החיסול הזה השתתפו שלושה עבריינים. כאשר הגיע הרכב המשוריין לצומת גבעתי, פתחה חוליית החיסול באש לעבר המכונית באמצעות רובה אם-4. היורים ניסו להימלט מהזירה רכובים על אופנוע, אך נלכדו על ידי המשטרה. שלמה המשיך בנסיעה עד לבית החולים ברזילי. הוא נפגע קלות ברגליים ובגב מרסיסים, ושוחרר באותו היום מבית החולים.

ב-5 בפברואר 2014 עבר בני שלמה ניסיון התנקשות נוסף. ביציאה מהמושב, הופעל נגד מכוניתו מטען רב עוצמה, אך לא היו נפגעים. בספטמבר 2015 שלום שלמה, אחיו של בני, נרצח ביציאה מביתו שבמושב תלמים. במשפחת שלמה ייחסו את הרצח לארגון של האחים לביא, אך לא הצליחו להוכיח את טענותיהם או לנקום בהם. העובדה שלא הצליחו לנקום גרמה על פי הערכות לפיחות רב במעמדם.

היום כידוע, נרצח שלמה על ידי מתנקשים בתחנת דלק בדרך השבעה.

אולי זה יעניין אתכם: יום הולדתו של דומרני חל היום

תיעוד החיסול של עבריין מוכר בתחנת דלק מרכז הארץ: אירוע ירי בדרך השבעה, מתנהל כעת מרדף אחר רכב ובתוכו חמושים (הידיעה מתעדכנת)

ממשטרת ישראל נמסר: התקבל דיווח על אירוע ירי בדרך השבעה באזור. נסיבות האירוע בבדיקה.

ככל שידוע בוצע ירי ע”י אלמונים לעבר שני גברים. שניהם פונו במצב קשה לבית החולים, אחד מהם מת מפצעיו. כאמור, הרקע הוא פלילי, בין ארגוני פשע.

מבית החולים וולפסון נמסר: פצוע אחד מהירי בתחנת הדלק הגיע במצב אנוש ולצערנו נפטר. הפצוע השני בדרכו כעת לחדר ניתוח וצוותי הרפואה נלחמים על חייו.

ממד”א נמסר קודם לכן: בשעה 14:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על 2 פצועים מאירוע אלימות בדרך השבעה באזור. חובש רכוב על אופנוע מד”א משה זדה סיפר: “כשהגענו לזירה ראינו את 2 הפצועים שוכבים כשהם סובלים מפצעי ירי בגופם. במקום הייתה המולה רבה ומיד התחלנו בבדיקות ובטיפול רפואי. אחד מהפצועים שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבי”ח תוך כדי ביצוע פעולות החייאה והפצוע השני שהיה בהכרה מעורפלת פונה גם כן לבי”ח כשמצבו קשה ולא יציב”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן