news08.net/ads.txt

בסופ”ש הזה בלבד: מחיר מיוחד למחזמר חנוכה של בימת הנוער רחובות

עיריית רחובות מזמינה אתכם ליהנות מהמחזמר “פיטר פן” של בימת הנוער במחיר מיוחד של 45 ₪ בלבד! אז למה אתם מחכים? מהרו לשריין לכם מקומות | אין הגבלה על מספר הכרטיסים לרכישה | המבצע תקף עד ליום ראשון (11.12) בשעה 10:00.

עיריית רחובות מזמינה אתכם ליהנות מהמחזמר “פיטר פן” של בימת הנוער במחיר מיוחד של 45 ₪ בלבד! (במקום 49 ₪)

אז למה אתם מחכים? מהרו לשריין לכם מקומות בלחיצה על הקישור כאן  | אין הגבלה על מספר הכרטיסים לרכישה | המבצע תקף עד ליום ראשון (11.12) בשעה 10:00.

מדובר במחזמר המיתולוג של ירון כפכפי, שכתב אותו ואת פזמוניו יחד עם נועה ברנר. הילד הנצחי, שסיפורו שובה הלב הפך לקלאסיקה, חוזר השנה אל הבמה ברחובות בגרסה קצבית ומעודכנת, שתישא בעזרת מעט אבק פיות את הילדים הצעירים ואת הילדים המבוגרים, אל אי של הרפתקאות, גיבורים, שודדי ים, אינדיאנים ובנות ים. בעזרת קסם התיאטרון, בתפאורה קסומה, בתלבושות מרהיבות ובמוסיקה מקורית ומכשפת של ירון כפכפי, נצא מהמציאות הגשומה של לונדון אל ארץ “לעולם לא”. לאורך השנים כיכבו בהפקה כוכבים גדולים דוגמת הראל סקעת, עופר שכטר, לירון לב, חנוך רוזן ואחרים.
אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לפגוש מקרוב את אחת הדמויות האהובות על ילדים, צעירים וצעירים ברוחם – פיטר פן- ולצאת איתנו למסע קסום.

חניכי בימת הנוער החלו כבר בחודשים האחרונים בחזרות מרובות ומאומצות על מנת להעביר את קהל הצופים חוויה בימתית ומוזיקלית בלתי נשכחת. מאחורי הקלעים פועל כל העת המערך ההפקתי של המחזמר, המורכב גם הוא מחניכים, וכולל איפור, תלבושות, תאורה, ותפאורה – כמו בכל מופע מן השורה הראשונה.

“פיטר פן” – תקציר סיפור המחזמר: ונדי דרלינג, נערה מתבגרת החיה בלונדון, יחד עם שני אחיה ג’ון ומייקל, מתוודעת לפיטר פן , הילד הנצחי, כשזה נכנס דרך חלון חדרה לחפש את צילו שנעלם. הם מצטרפים אל פיטר פן ויחד עימו עפים ל”ארץ לעולם לא”, דבר שלא מוצא חן בעיני טינקרבל הפיה שרוצה את פיטר רק לעצמה. ב”ארץ לעולם לא” הם לומדים להכיר את הילדים האבודים ואת האינדיאנים ובמקביל מנסים להתחמק מקפטן הוק האיום והפיראטים שמנסים לשים את ידם על פיטר פן. קנאתה של טינקרבל גוברת עליה, היא מסגירה לקפטן הוק את מקום מחבואם של וונדי ופיטר וכתוצאה מכך נופלת וונדי בשבי. מה יעלה בגורלה של וונדי? היצליח קפטן הוק במזימתו? האם יצליחו וונדי ופיטר להציל את הילדים האבודים? והאם פיטר פן יתבגר או שמא יישאר הילד הנצחי?
כל זאת ועוד במחזמר פיטר פן.

בימת הנוער רחובות, הפועלת במסגרת החברה העירונית, היא המרכז הגדול ביותר בארץ לחינוך והכשרה של ילדים ונוער בתחום אומנויות הבמה. בוגרים רבים של בימת הנוער מצאו את דרכם על מפת הבידור הארצית בתיאטרון, בטלוויזיה ובקולנוע, מהמפורסמים שבהם – אקי אבני, דני רובס, דניאל גד, האחים דניאל ועמית מורשת, ג’מבו ג’יי, בן יוסיפוביץ’, ליאור בן יהודה, שיר שאלתיאל, צליל חלף ועוד. החניכים משתתפים במהלך השנה במופעים ואירועים קהילתיים בעיר רחובות ומחוצה לה, ובחג החנוכה מעלים מדי שנה מחזמר רב משתתפים לכל המשפחה. בשנה הנוכחית נרשם מספר שיא של משתתפים בפעילות בימת הנוער, כשמספרם עומד כעת על 700 חניכות וחניכים.

לוח הצגות:
21.12.22 בשעות: 11:00, 13:30, 16:00,18:30
22.12.22 בשעות: 11:00, 13:30, 16:00,18:30
יום ו’- 23.12.22 בשעות: ב10:00 וב12:30
25.12.22 בשעות: 11:00, 13:30, 16:00,18:30
26.2.22 בשעות: 11:00, 13:30, 16:00,18:30

רחמים מלול, ראש העיר רחובות: “רחובות היא עיר המדע והתרבות, וכיאה לתואר המחייב, בימת הנוער העירונית היא אחת מחממות התרבות בעיר, שבה מחנכים את הדור הבא של אמני ישראל. אנו שמחים וגאים להשקיע בהפקת תרבות ענקית מדי שנה לטובת התושבים, שהיא חוויה לכל המשפחה. אני מזמין את ההורים והילדים להגיע ולהנות ממופע מרהיב במיוחד, קרוב לבית, במחיר נוח לכל כיס. כל אחד מאיתנו רוצה להיות הילד הנצחי הזה, שאף פעם לא מתבגר, בואו לצפות בפנטזיה הזאת”.

עודד עמרם, חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות: “המחזמר של בימת הנוער הוא שם דבר בעיר ומחוצה לה, ואני רואה חשיבות רבה בהשקעה בילדי העיר ובחשיפתם לאירועי תרבות איכותיים כבר מגיל צעיר. יישר כוח לצוות המקצועי של בימת הנוער בהנהלתו של אילן גרזי ובניהולו האומנותי של ז’ק זרביב. אני קורא לתושבי העיר להגיע להיכל התרבות העירוני, במחיר עממי, למחזמר מרהיב שלא מבייש אף תיאטרון”.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית: “החברה העירונית גאה להפיק מחזמר מהנה ואיכותי בחג החנוכה, אשר מאפשר ליהנות מיצירה אמנותית מרהיבה ממש ליד הבית. מחכה ומתרגש יחד עם כולנו לקראת העלאת המחזמר. אני מזמין את כולכם להגיע וליהנות עם בני המשפחה, אסור לפספס!”

אילן גרזי, מנהל בימת הנוער רחובות: “חג חנוכה הוא חג של אור ושמחה ואני גאה מדי שנה לראות את האור והשמחה בעיניהם של הילדים המוכשרים שלנו, שמתרגשים בתהליך החזרות והם חלק בלתי נפרד מהמופע המושקע. אנו מצפים לכל תושבי העיר והסביבה שיבואו וייהנו מהפקה מקצועית בסטנדרטים הגבוהים ביותר, עם ערך מוסף ובלי לנסוע רחוק ולקרוע את הכיס”.

צילום: עיריית רחובות | פייסבוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן