בעוד 40 דקות: פיצוץ באשדוד

עיריית אשדוד מודיעה כי בין 16:30 ל-16:45 (יום שלישי, 14.11.23) תבצע פיצוץ מבוקר חוף המרינה הצפוני

עיריית אשדוד מודיעה כי בין 16:30 ל-16:45 (יום שלישי, 14.11.23) תבצע פיצוץ מבוקר חוף המרינה הצפוני.

אתמול פורסם בחדשות 08 כי נמצאו מספר נפלים במרינה.

כך נמסר: העיר חזרה לפעילות מלאה אך הגזרה הצפונית ממשיכה להתחמם והלחימה ברצועת עזה ממשיכה, כך שממשיכים לשמור על עירנות וזהירות. נמצאו נפלים במספר מקומות בגזרת החוף מהמרינה ודרומה וממתינים לטיפול חיל הים בנפלים. עד אז חל איסור לביצוע פעילות ימית מהשובר הדרומי של המרינה עד קצה שטח השיפוט הדרומי( חוף אופנועי הים). כמו כן מחר היום האחרון של שירותי ההצלה.

◼️ פיקוד העורף: ראיתם נפלים? מתרחקים, מרחיקים ומדווחים למשטרת ישראל. נפלים מהווים סכנת חיים ועלולים להכיל חומרי נפץ. בשום פנים ואופן אסור להתקרב או לגעת בנפלים. אם נתקלתם בחפץ חשוד או בלתי מזוהה, יש להתרחק מיד, להרחיק סקרנים ולדווח למשטרת ישראל.

באשר למערכ החינוך – כל שכבות חטיבות הביניים והתיכונים חזרו ללמוד בקפסולות, בהתאם למצב המיגון וכיתות יא יב באופן מלא ובאחוזי התייצבות גבוהים. מערכת החינוך המיוחד אף היא חזרה באופן מלא לרבות הסעות. מחר חוזרים ללימודים פרונטליים כיתות,ה’ ו’. במקביל ללימודים בזום.

בתוך כך, פיקוד העורף ממשיך לעשות הדרכות ותירגולי מיגון לתלמידי בית הספר. דרושים הורים מתנדבים לבתי הספר. הורה שמוכן להתנדב מתבקש לעדכן את הצוות החינוכי או את מוקד 106.

צילום: חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן