news08.net/ads.txt

בעזרת השם והתורמים: מתפללי יוצאי אתיופיה ביבנה זקוקים לתרומות לבניית בית כנסת

לאחר תהליך ארוך ועבודה קשה אותו הוביל חבר מועצת יבנה, שחר סימנה בשנים האחרונה, התקיים אמש טקס מרגש של הנחת אבן פינה לבית הכנסת שיועד ליוצאי אתיופיה ביבנה. הטקס התקיים במעמד: הקייסים ,רב העיר- הרב דוד אבוחצירא שליט”א מ”מ ראש העיר- ד”ר אהוד ויצמן.

חבר המועצה, שחר סימנה: “שמח על שנפלה בחלקי הזכות לפעול לקידום תהליך של הקמת בית כנסת מעמד ריגש אותי ולו מעצם העובדה שהפרויקט קרם עוד וגידים אלא גם בשל היותי בן הקהילה שמקדם ומחזק את קהילת ביתא ישראל בישראל בכלל ובעירנו בפרט.

ברצוני להודות בראש ובראשונה לראש העיר יבנה, צבי גוב ארי על תרומתו בקידום בית הכנסת הבטיח גם לסייע בגיוס משאבים לבניית בית הכנסת אני סומך על המילה שלו ובטוחני שיקיים גם הבטחה זו כשם שקידם ועשה מהלכים אחרים ובפרט פרויקט זה ,לסגני ראש העיר ולחברי מועצת העיר, לוועדת ההקצאות בראשות מנכ”ל העירייה – דוד שטרית, למחלקת הנדסה בראשות מהנדס העיר קובי נעים ,לאדריכלית חגית פורת ולהנהלת עמותת זכות אבות שארגנה את ערב הנחת אבן הפינה בצורה מופתית ובהתאם להנחיות משרד הבריאות”.

בכדי לבנות את בית הכנסת בעיר, סימנה מציין כי זה מצריך כסף רב. בפנייה בשם הקייסים, ועמותת זכות אבות והקהילה היבנאית, פונה לתרומה נכבדה.

עמותת זכות אבות מס’ עמותה 580501161
בנק 10 לאומי סניף 939 מס’ חשבון 181200/34 ניידים
0549789209 0524462540

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן