בעלות של 10 מיליון ש”ח: פרויקט לשיפור תשתיות התחבורה בגן יבנה; ייסגרו נתיבי נסיעה דרך מנחם בגין

ממשיכים בתנופה: לפני זמן קצר הודיע ראש המועצה, דרור אהרון כי לאחר עבודה מאומצת מול רשויות המדינה, בתכנון ובגיוס תקציבים, על התחלה של פרויקט דגל נוסף לשיפור תשתיות התחבורה ביישוב בשיתוף פעולה עם מנהל מקרקעי ישראל וחברת ‘ערים’, ובעלות של כ- 10 מיליון ש”ח.
שיקום וסלילה מחדש של כביש מנחם בגין –
ביום רביעי הקרוב יתחילו בעבודות לשיקום וסלילה מחדש של דרך מנחם בגין בין כיכר הכניסה ליישוב (כיכר המגן דוד) ועד למעגל התנועה בצומת הדרכים מנחם בגין ורחוב א.צ.גרינברג (קאנטרי גן יבנה) בשני מקטעים (מקטע ראשון מכיכר המגן דוד ועד לכיכר החדשה שמתחברת למתחם עבודות תמ”ל 1003 ומקטע שני עד לכיכר הסמוכה לקאנטרי).
העבודות צפויות להימשך כ-7 חודשים ובמהלכן ייסגרו לסירוגין נתיבי נסיעה והתנועה תוסט לנתיבים חלופיים כך שייתכנו שיבושים בתנועה במשך תקופת הסלילה. חידוש הכביש יכלול גם סלילת מדרכות ושביל מותאם לרכיבת אופניים בצד המערבי של הכביש בנפרד מהמדרכה הקיימת היום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן