בעלות של 5 מיליון ש”ח: האנגר חדש ייבנה בקרית מלאכי!

בשורה גדולה: קריית מלאכי זכתה בקול קורא בשווי 5 מיליון ש”ח שייעודם בניית האנגר אירועים שישמש למופעי תרבות. ההאנגר ייבנה בחלקו הצפוני של אזור תעשייה קריית מלאכי, ישתרע על שטח של כ-3 דונם ויכיל בין 700 ל- 1000 איש. 

האנגר האירועים צפוי להיבנות בתוך כשנתיים בהשקעה של כ-10 מיליון ש”ח. 5 מיליון מקול הקורא וכ-5 מיליון שקלים נוספים אותם תשקיע עיריית קריית מלאכי. סגן ראש העיר יוסי סולימני מוביל הפרוייקט אמר הערב: “בין יתר תפקידיי בעיריה אני משמש נציג העיריה בדירקטוריון “אשכול שורק דרומי” . במהלך השנה האחרונה אני מקדם יחד עם חבריי ראשי הרשויות של האיזור בראשותו של יואל גמליאל ראש המועצה המקומית גדרה , יוזמה להקמת האנגר ענק למופעי תרבות ואומנות כאן בקרית מלאכי. אני שמח מאוד לבשר כי בתוך כשנתיים המבנה יעמוד על תילו ותושבי העיר האהובה שלי, יחד עם תושבי האזור כולו יוכלו ליהנות ממופעי תרבות של מיטב אומני ישראל. אני מודה למנכ”לית האיגוד שירה דקל גץ על הדחיפה של הפרויקט , לראש מועצת גדרה ולכל ראשי הרשויות של האשכול וכמובן לראש העיר אליהו זוהר על התמיכה והעידוד לאורך כל הדרך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן