news08.net/ads.txt

“בעלי ואני מרבים להתווכח. מה שמתחיל בויכוח קטן – נגמר לעיתים אף ב”ברוגז” למשך זמן מה”

בתיה שלום, בעלי ואני מרבים להתווכח. מה שמתחיל בויכוח קטן סביב עניינים לא כל כך חשובים נגמר בויכוח רציני ולעיתים אף ב”ברוגז” למשך זמן מה. מה עושים כדי להפסיק את הווכחנות?

וכחנות רבה מעידה על מאבקי כוח ותקשורת לקויה בין בני הזוג. פעמים רבות הויכוחים אינם קשורים לעניין עליו מתווכחים בני הזוג אלא קשורים למשהו אחר הקשור לבן הזוג. חשוב להתחיל כל שיחה בדרך נעימה, בנימה שלווה ובמילים רכות במטרה למנוע פגיעה הדדית. עלייך ועל בעלך ללמוד את דפוסי התקשורת הזוגית. למדי את בעלך להתנצל במידה והתחלת שיחה בדרך תוקפנית או בנימה קשה. ספרי לבעלך מה את מרגישה והציעי לו לדבר על העניין שהועלה בהקשבה הדדית. כדאי ללמוד להשתמש בנימה שלווה ובמילים רכות בתחילתה של השיחה, כדי שהשיחה תהיה נעימה. אל תתני לשיחה להמשיך במידה והיא יוצאת מכלל שליטה, הפסיקו זמנית את השיחה וחזרו אליה כשתהיו רגועים יותר ולאחר שהרהרתם בעניין. יש מקום לבדוק יחד מדוע השיחה יצאה מכלל שליטה. עליכם לנסות ולהבין את ההשקפות והמניעים של בן הזוג ובמיוחד לחשוב על הדברים הטובים באישיותו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן