news08.net/ads.txt

בעל חמש חברות (!!) נעצר בחשד לקיזוז והפצת חשבוניות פיקטיביות ב-170 מיליון ש”ח (!!!)

בעל חמש חברות נעצר בחשד לקיזוז והפצת חשבוניות פיקטיביות בסכום כולל של 170 מיליון ₪ – עומרי סרסור, הובא בפני בית משפט השלום בירושלים בחשד להפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות שערך המס בגינן עומד על כ-29 מיליון ₪. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים. מבקשת המעצר והשחרור בערובה עולה כי במחלקת חקירות מכס ומע”מ ירושלים מתנהלת חקירה כנגד סרסור, אשר שימש כבעל מניות ודירקטור ב-5 חברות שונות בתקופה חופפת בין השנים 2021-2020. על פי החשד, במהלך תקופה זו הופצו וקוזזו חשבוניות מס פיקטיביות באמצעות חמשת החברות בסכום של כ-170,000,000 ₪, כאשר סכום המס הנדרש בגין הקיזוז וסכום המס בגין העסקאות עומד על כ-29,000,000 ₪. מהחקירה עולה כי עיקר פעילותן של החברות הייתה בקיזוז והפצה של חשבוניות פיקטיביות מבלי שהתבצעה כל עבודה או עסקה בגינן.

כבוד השופט עמיר שקד מבית משפט השלום בירושלים שחרר את החשוד בתנאים מגבילים ביניהם ערבות עצמית בסך 200,000 ₪ וערבות צד ג’ על סך 200,000 ₪ ועיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן