בעמותת שמעיה חוגגים מסיבת חנוכה בשפת הסימנים ומארחים את ח”כ עודד פורר

עמותת שמעיה, הפועלת במטרה להעצים ולסייע לילדים ומבוגרים כבדי שמיעה וחרשים, חגגו אמש (שלישי), את הדלקת נר השלישי במסיבה חגיגית וגדולה. למאות המשפחות שהגיעו מכל רחבי הארץ, הצטרף גם חבר הכנסת עודד פורר שבחר לשים לרגע את כל העיסוקים בצד, לחבוש כיפה ולהדליק נרות חנוכה יחד עם כל חברי העמותה. 

החוגגים שהגיעו השתתפו בחידון מיוחד לחנוכה, תחרות החנוכייה היפה ומופע ‘הכל מסמן’- מופע אלתורים קומי המבוצע ע”י אנסמבל שחקנים חירשים מכל הארץ. הרב שמעון לוי, מנכ”ל העמותה, בירך את הנוכחים וציין כי “המטרה של האירועים הללו היא להנגיש את פעילויות התרבות והפנאי לאנשים עם מוגבלויות כשהשאיפה היא שהם בעתיד ייזמו פעילויות לעצמם בתוך הקהילה וידאגו להנגשות הדרושות. זה שילוב אמיתי מבחינתנו ולזה אנחנו שואפים. לכולם מגיע לחגוג וליהנות– בלי חסמים ובלי מוגבלות”. 

עמותת שמעיה היא עמותה ארצית הפרוסה ב-12 סניפים בכל הארץ ונותנת מענה לילדים ומבוגרים עם כבדות שמיעה במגזר היהודי ובמגזר הערבי. העמותה עובדת בשיתוף פעולה עם משרד הרווחה, משרד החינוך, משרד הבריאות, ביטוח לאומי, המשרד לשוויון חברתי, הג’וינט, ועשרות עיריות בפריסה ארצית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן