news08.net/ads.txt

בעקבות ההתנכלות ל”בית מאזן” – הוסטל לפגועי נפש, תתקיים הערב מחאה בשכונת חבצלת, ביוזמת גל בייסברג

“בית מאזן” היה אמור להיפתח לפני כמה ימים, אך מחאת התושבים בשכונת חבצלת עיכבה את המהלך – כך חשף אמש, בחדשות ערוץ 13, הכתב מאור צור. אי לכך, פעל איש התקשורת גל בייסברג וקרא לציבור להגיע למחאה כנגד התנהלות הדיירים בשכונה.

“אתמול בחדשות רשת שודרה כתבה אשר יצרה אצלי חוסר שקט, “בית מאזן” של עמותת אנוש בו גרים אחינו היקרים אשר נפשם פגועה “זוכה” להתנכלות מטרידה ביותר”, ציין בייסברג ברשומה בפייסבוק. “לא ישנתי בלילה ונשבעתי לעצמי שלא אשב בשקט! אני קורא לכם להגיע איתי למשמרת תמיכה בדיירי הבית, יחד נעביר מסר חד וברור!

“אני מכיר היטב את קהילת רחובות ואת הנהלת העיר, יש שם חמלה, אהבה לזולת והמון קשב, תושבי רחובות והסביבה לא אדישים, תושבי רחובות והסביבה מחבקים את האחר, השונה והחלש! לא ניתן לאדם אחד להכתים את שמנו. הערב בשעה 19.30 ניפגש כולנו ברחוב הגליל 44, שכונת חבצלת ברחובות למשמרת תמיכה בדיירי הבית”.

גל בייסברג

בכתבה המדוברת צוין כי מה שהחל במאבק משפטי, הסלים לרעולי פנים שזרקו בקבוקי תבערה לעבר המבנה – הוסטל של עמותת “אנוש” לבריאות הנפש, שהיה אמור להיפתח לפני כמה ימים בשכונת חבצלת ולהוות בית לשמונה דיירים פגועי נפש. הדיירים לא אהבו זאת והחלו בשיחה בנושא בקבוצת הוואטסאפ השכונתית. לדברי אחת הדיירות בשכונה, “כל השכנים מתנגדים למהלך – הם לא יעברו מול הבית שלנו”.

עמותת אנוש ציינה בדף הפייסבוק: “בית מאזן הוא חלופה לאשפוז פסיכיאטרי. היום כבר ברור שלא כל מי שעובר משבר נפשי צריך להתאשפז במחלקה סגורה – חוויה לא פשוטה שעבור חלק מהמטופלים יכולה להיות טראומטית. אפשר ועדיף בחלק מהמקרים לטפל בקהילה. לפני כמה ימים היינו אמורים לפתוח בית מאזן בשיתוף עם בית חולים קפלן בשכונת חבצלת ברחובות. אבל אז התעוררו השכנים “הנחמדים” והחליטו שלא מתאים להם שאנשים עם מגבלה נפשית יגורו איתם בשכונה. זה התחיל בצעקות, עבר לאיומים על אנשי הצוות שלנו ובני משפחתם והגיע עד בקבוקי תבערה לחצר הבית”.

לצפייה בכתבה “רוצים להוציא אותנו”: מי מתנכל להוסטל לפגועי נפש ברחובות? של מאור צור – לחץ כאן

(צילום: מתוך הפייסבוק של מאור צור)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן