news08.net/ads.txt

בעקבות הפרסום ב”רחובות היום”: בית החולים קפלן הצמיד לצפניה חביבה אזולאי מתנדבת שתנעים את שהותה

צפניה

בבית החולים “קפלן” התרגשו מהסיפור שחשפנו אתמול אודות צפניה חביבה אזולאי שביקשה מהציבור להגיע ולבקרה במהלך שהותה, מאחר והיא בודדה – והצמידו לה מתנדבת שתלווה אותה לאורך היום ותעניק לה יחס אוהב.

כזכור, בקומה השביעית, במחלקת פנימית ב’ בבית החולים קפלן יושבה לה צפניה חביבה אזולאי בחדר מספר 415, עם פנים נפולות ובלון חמצן אליו היא מחוברת – עם משאלה אחת: שיהיה מי שיעביר עמה את הזמן. המקרה הזה פורסם בפוסט ברשת החברתית שהעלה אייל חדד, יו”ר ארגון החסד וזיכוי הרבים “חזק ואמץ” שסיפר כי “הגענו לבית חולים קפלן לזכות את הרבים ולשמח את החולים. פגשנו באישה המדהימה, צפניה חביבה אזולאי שישבה במחלקה וכל כך חיכתה שמישהו יעשה בשבילה את הטובה הקטנה הזו וירד לקפיטריה לקנות לה טילון, כדי להמתיק קצת את הפה. כמובן שלא היססנו לרגע ובת זוג שלי מילאה את מבוקשה. ישבנו איתה בחדר והיא פרצה בבכי וסיפרה שהיא כל היום לבד, שאין אף אדם שבא לבקר אותה, בעלה נכה ואין לו אפשרות לבקר אותה ואילו הבת שלה לא מעוניינת לדבר איתה בגלל סכסוך משפחתי שהיה בעבר”.

לאחר שסיפר את הדברים, פנה חדד לחבריו ברשת בהתרגשות: “בבקשה יהודים יקרים, מי שיכול לקבל על עצמו מצווה ולבקר אותה תבוא עליו הברכה. היא מחכה לרגע הזה בו לא תרגיש בודדה, שלמישהו יהיה אכפת ממנה”. גולשי “רחובות היום” רבים שיתפו את הדברים ברשת ולאורך היום חלקם גילו חמלה כלפי הקשישה ואף ביקרוה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן