news08.net/ads.txt

בעקבות תאונה, בשבועיים הקרובים: לקוחות מאוחדת מסניף “אזורים” שברחובות החדשה יקבלו שירות בבנימין 4 ו-23

בעקבות תאונת הדרכים, בה איבדה נהגת שליטה על ההגה ונכנסה במרפאת מאוחדת ב”רחובות החדשה” הועברה פעילות המרפאה, זמנית, למרפאות מאוחדת במרכז העיר

נזק לרכוש בלבד, מאוחדת “אזורים” ברחובות החדשה
מרפאת ‘אזורים’ של מאוחדת הממוקמת בלב שכונת “רחובות החדשה” הושבתה בתחילת השבוע בעקבות תאונת דרכים במהלכה אישה כבת 60 איבדה שליטה על ההגה ונכנסה במרפאה. באורח נס לא היו נפגעים בנפש והנהגת יצאה ללא פגע – אולם נזק רב נגרם למרפאה.
בעקבות התאונה, הושבתה המרפאה לשבועיים, במהלכם תתוקן ותשופץ, פעילותה הועברה אל מרפאות מאוחדת במרכז העיר, בבנימין 23 ובנימין 4.
בנס לא היו נפגעים. מאוחדת רחובות החדשה, לאחר התאונה
מנהל מרפאות מאוחדת ברחובות, מר חיים אלבז מסר: “למזלנו הסתיימה התאונה המצערת עם נזק לרכוש בלבד. אנו מצרים על אי הנוחות הזמנית ופועלים במלוא המרץ בכדי לחדש את המרפאה בהקדם האפשרי לרווחת לקוחותינו. עד לסיום השיפוץ, המוערך בפרק זמן של שבועיים, לקוחות המרפאה יקבלו את כלל השירותים בבנימין 23 ובבנימין 4, כאשר עדכונים כל העת ניתן לקבל באופן שוטף במוקד הארצי שמספרו 3833*”.
מנהל מרפאות רחובות במאוחדת, חיים אלבז
פגיעה קשה בנזק, במזל לא היו נפגעים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן