news08.net/ads.txt

בפעם השנייה ברציפות: ד”ר אבי צרפתי, מנהל השירות הווטרינרי ברחובות, נבחר לתפקיד יו”ר ארגון הרופאים הווטרינרים ברשויות המקומיות

בבחירות לארגון הרופאים הווטרינרים ברשויות המקומיות שהתקיימו לאחרונה נבחר ד”ר אבי צרפתי בפעם השנייה ברציפות ליו”ר הארגון. בנוסף אליו נבחרו 8 חברי ועד ו-3 נציגים לוועדת הביקורת. כ-90% מבעלי זכות ההצבעה מימשו את זכותם בבחירות דיגיטליות והנבחרים מייצגים קשת רחבה של רופאי הארגון.

ארגון הרופאים הווטרינרים ברשויות המקומיות (ע”ר) מאגד תחתיו כ-270 רופאים וטרינריים שתפקידם, במסגרת הרשויות המקומיות, לפקח על בעלי חיים ומזון מן החי לצורך שמירה על בריאות הציבור ולבצע פעולות למניעת הפצת מחלות בעלי חיים בתיאום עם משרד החקלאות משרד הבריאות וגורמי ממשלה נוספים. כמו כן פועלים הרופאים למניעת צער בעלי חיים בכפוף לחוקים ולתקנות, חינוך והסברה ופעילויות למען הקהילה בתחום הפיקוח וההגנה על בעלי חיים.

וטרינר העיר, ד”ר צרפתי

*

ד”ר אבי צרפתי: “אני מודה על האמון שקיבלתי מצד החברים, בפעם השנייה ברציפות, לעמוד בראש הארגון. גם בקדנציה הקרובה אמשיך לקדם את הנושאים המשותפים לכלל חברי הארגון ובראשם שמירה על המשרות הקיימות והבטחת עתידנו התעסוקתי. כמו כן אמשיך להילחם בתופעת האלימות כלפי הרופאים הווטרינרים שעושים את עבודתם נאמנה בהתאם לחוקים ולתקנות הנדרשים. אפעל לחיזוק שיתופי פעולה עם משרדי החקלאות והבריאות כדי לקדם פתרונות מערכתיים יעילים למען בריאות הציבור ולמען רווחת בעלי החיים. אמשיך לחזק ולקדם את מעמדו של הרופא הווטרינר ברשויות המקומיות, זאת על ידי השתלמויות והכשרות מקצועיות. בהצלחה לכולנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן