news08.net/ads.txt

בצל הקורונה | אדם שני במכבי שעריים נשלח לבידוד: הבלם גיא עיני; ההנהלה: “כבר אין ערך ספורטיבי”

אחד הבלמים הטובים בליגה – גיא עיני, בלם מכבי שעריים, נשלח הערב (רביעי) לבידוד. כידוע, הוא אינו הגורם היחיד במכבי שעריים השוהה בבידוד.

הבוקר פרסמנו כי ההתאחדות לכדורגל שלחה מכתב אל הנהלת מכבי שעריים ובו דיווחה כי עוזר המאמן של הקבוצה נדרש לבידוד, לאחר ששהה בקרבת חולה קורונה, באירוע בר מצווה בו השתתפו עובדי דואר ישראל. בעקבותיו היה קיים חשש וייתכן כי כל השחקנים והצוות שהיה עמו במגע – יידרשו לבידוד של שבועיים – אך לא רק הם – גם שחקני מכבי יבנה ששיחקו נגד מכבי שעריים במהלך השבוע האחרון ייאלצו להתמודד עם הסוגייה, באם יקבלו הנחייה. כעת ידוע כי עיני ייכנס לבידוד – בשל קרבה לחולה קורונה אחר, מספר שחקנים במכב יפו אף הם בבידוד.

במכבי שעריים התאכזבו לשמוע על החלטת ההתאחדות לכדורגל. גורם בקבוצה אמר לחדשות אפס שמונה כי “במצב כזה עדיף כבר להקפיא את הליגה, חצי מהליגה בבידוד, השחקנים ממחלקת הילדים והנוער מבוהלים, אין ערך ספורטיבי בצל הקורונה”

כל המידע, החדשות והעדכונים על נגיף הקורונה – במתחם הסיקור המיוחד של חדשות אפס שמונה – לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן