news08.net/ads.txt

בצל הקורונה, שמאיימת על הכלכלה הישראלית – ובעוד הקניונים מדווחים על ירידה בפדיונות, דווקא בבילו סנטר קיימת צמיחה שלמעלה מ-10%

%d7%91%d7%99%d7%9c%d7%95-%d7%a1%d7%a0%d7%98%d7%a8

בתקופה האחרונה ובעצם מאז שהקורונה צצה לחיינו, ניכר כי הכלכלה העולמית בכלל והמשק הישראלי בפרט מושפעים עד מאוד מהנגיף המאיים. בתקופה האחרונה מציינים ברחבי הארץ ירידה חדה בפדיונות, כולל יום הבחירות ויותר מכך את חודש פברואר האחרון רבים מקברניטי הקניונים בישראל יכנו “פברואר השחור”. בעצם לא כולם.

%d7%91%d7%99%d7%9c%d7%95-%d7%a1%d7%a0%d7%98%d7%a8

בעוד קניונים ברחבי המדינה מציגים ירידות בשיעור של כ-6% בחודש פברואר, דווקא בבילו סנטר אאוטלט – קניון עופר מקבוצת מליסרון המנוהל על ידי מנחם מעודי, חלה צמיחה שמעל עשרה אחוזים ובמילים אחרות: עבור קברניטי בילו סנטר, פברואר היה דווקא וורוד.

מעודי מסביר הערב (חמישי) לחדשות אפס שמונה כיצד דווקא בזמן שאחרים חווים ירידה בפדיונות, בבילו רואים צמיחה משמעותית. לדבריו, “הגידול נובע מחיזוק מוצרי האוטלט של בילו הגדלנו את אדידס ל1000 מ”ר, הגדלנו את תמנון, העתקנו את קסטרו לשטח של 450 מר, הכנסנו את בוגרט, הכנסנו עדיקה, חידשנו את מתחם האוכל, פתחנו פוט לוקר, פתחנו צ’ילדרן פלס, מכניסים עכשיו קולומביה, מכניסים סקצרס, מכניסים מאק ועוד הרבה הפתעות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן