news08.net/ads.txt

בצל פרשת המטפלות, הקומיקאי גדי וילצ’רסקי יוזם קמפיין למען הגננות האלופות ומשבח את קרין קירט מרחובות: “אנחנו חייבים לה את החיים”

פרשת “המטפלת המתעללת” והמחאות שמתקיימות בכל רחבי הארץ בכלל ובאזור השפלה בפרט למען שמירה על הילדים בגיל הרך, גרמו להאטה בהרשמה בקרב מעונות פרטיים. אי לכך מוביל הקומיקאי גדי וילצ’רסקי, יוזמה במרכזה סיוע דווקא לגננות הנפלאות, אלו שמגיעה להן מילה טובה, אלו שעושות את הכל כדי לשמור על הילדים, לטפל בהם ולטפח אותם כאילו יצאו מרחמן. לדברי וילצ’רקי, בגננת מופלאה כזו נתקל ברחובות. ברשומה שפרסם, מוביל וילצ’רסקי את יוזמת “הגננת האלופה” ומחמיא ארוכות לגננת קרין קירט, המפעילה פעוטון בשכונת שעריים ברחובות.

“בתוך כל הטירוף הזה של הגננות המתעללות, אני מרשה לעצמי להרים כפפה סאחית ולקרוא להורים לפרסם סיפורים הפוכים, על גננות אלופות”, מסביר וילצ’רסקי את היוזמה. “קטעי הוידאו מממלכת השאול של כרמל מעודה, לא רק זעזעו מדינה שלמה, הם גם הכתימו ציבור שלם של גננות (וגננים!) שעושות עבודה שוואלה… נשגבת מבינתי, מכוחותיי ומסבלנותי”.

“סיני שלנו כבר כמה שבועות בגן של בר בפרדס חנה, מבסוט על החיים, אבל היום יותר פשוט להבין אותו. הוא רץ בבוקר להשתלט על הגן ובצהריים כשאנחנו אוספים אותו הוא כבר בשלב שהוא מספר שהיה כיף ושהגננת חמודה. האתגר היה כששמנו אותו בגן כשהוא היה בן שנה וקצת. קודם כל, אני לא מבין איזה עולם דפוק זה שמצפים מאמא לחזור לעבודה כשהילד בן שלושה חודשים. איך שמים בגן יצור חי בגיל כזה?!  דבר שני, גם בגיל המופלג שסיני היה אז, רמת הביטחון שאתה כהורה צריך לפתח כלפי אישה זרה היא פסיכית לגמרי!

אוטוטו נגמרת לה השנה .. פרידה מכל הגוזלים🐣 המהממים שגדלו ופורסים כנפיים .. ותחילתה של שנה חדשה עם קטנטנים👶 שמצטרפים לקן הבטוח והחמים שלנו.. קסם של פעוטון מתחיל רישום לשנת הלימודים הבאה עלינו לטובה.. קבוצה קטנה ואינטימית .. רגוע שקט ונעים .. המלצות חמות של הורים .. פשוט להגיע ולהתרשם.. נמצאים בשכונת שכונת שעריים.. 0547349528

Publiée par ‎קרין קירט‎ sur Mardi 11 juin 2019

“מצאנו ברחובות את המשפחתון של קרין קירט בשעריים (כן, סיני גדל עד עכשיו בשעריים, אתם מוזמנים להשאיר בדיחות בתגובות) ותכל’ס? אנחנו חייבים לקרין את החיים. לא מבין מאיפה יש לה את הכוחות, אבל האישה הזו הייתה במשך תקופה ארוכה (וקריטית) הבית של סיני ושל עוד כמה ננסים ברי מזל. כמות הפעמים שאיחרנו, טעינו, פישלנו, ביקשנו טובות וקיבלנו, והיא תמיד סגרה לנו פינות, תמיד חיבקה, תמיד עשתה כל מה שהיא יכולה והרבה פעמים גם יותר מזה, גם כשממש הגזמנו. אם אתם מחפשים גננת אלופה בשעריים קרין היא הכתובת, ולאור הבהלה שצפה לאחרונה – היא מתקינה עכשיו מצלמות במעגל סגור.

“אז חשוב להגיד שיש ציבור ענק שלא קיבל בזמן האחרון כותרות והיום אני קורא לכם לתת לו. הרי לא תראו כתבה בחדשות על גן או פעוטון שהגננות שם מעולות, כי זה לא מעניין… אותנו זה צריך לעניין”.

קרין קירט היא אשה צנועה, חכמה, טובת לב והגונה, אשר גידלה שבעה ילדים משלה ועוד עשרות שגדלו והתחנכו אצלה. “בתקופה כל כך לא ברורה ומאיימת כאחד, נותר לי רק להודות על הפירגון הלא מובן מאליו. אם אלו המילים שנכתבו אז עשיתי את התפקיד שלי נאמנה. מאחלת לכל הגננות ולי שנדע ימים טובים וקלים בעזרת השם”, אמרה.

אתר חדשות אפס שמונה מבקש לסייע לגננות לקראת השנה הקרבה – ויעניק פרסום חינם לכל הגנים / גננים / גננות – אנא צרו עימנו קשר – בלחיצה על הקישור 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן