news08.net/ads.txt

בקפלן חוששים: התינוק שנפטר נדבק בווירוס נשימתי

לאחר מותו הטראגי של תינוק בן ה-3 שאיבד את הכרתו בביתו ברחובות, בבית החולים קפלן מביעים את החשש כי הוא נפטר לאחר שלקה בווירוס נשימתי. הרופאים ממתינים לתוצאות הבדיקה, לאחר שלא סבל ממחלות רקע.

 

הבוקר הובהל התינוק לבית החולים לאחר שהוריו מצאו אותו מחוסר הכרה במיטתו. חובשים ופרמדיקים של מד”א פינו אותו במצב אנוש, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. לאחר מספר שעות שבהן הצוות הרפואי נלחם עכשיו – נקבע מותו.

בשבועות האחרונים מתרבים הדיווחים כי מחלקות הילדים בבתי החולים השונים מלאות בילדים ובתינוקות הסובלים מווירוסים נשימתיים. כזכור, לפני כשבועיים נפטר נער כבן 12 מגבעתיים לאחר שלקה בווירוס נשימתי. מבית החולים שיבא-תל השומר, לשם הוא פונה, נמסר כי הנגיף שבו נדבק הנער הוא כזה שנדבקים בו בדרך כלל בעונת החורף – ובמרבית המקרים הוא גורם לתופעות קלות בלבד.

במשרד הבריאות מביעים בתקופה האחרונה דאגה ממצב התחלואה בקרב ילדים ובני נוער במחלות ריאה ונגיפים נשימתיים. בשבועות האחרונים יש עלייה ניכרת בתחלואה בווירוס RVS – וירוס המופיע בדרך כלל בעונת החורף. השנה, באופן נדיר למדי, הוא מופיע דווקא בתחילת עונת הקיץ.

במשרד הבריאות דנים בימים אלה אם להקדים את מתן החיסון נגד הווירוס כבר לתקופה הנוכחית, בשל העלייה המדאיגה בתחלואה. בבתי החולים השונים כבר נערכים עם מומחים ומכישרי נשימה מיוחדים, מתוך חשש שיאלצו להתמודד עם המשך גל התחלואה החריג.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן