news08.net/ads.txt

ברודווי בגדרה: מופע סיום השנה של סטודיו k, בניהולה של קרן לוין ברגמן נחל הצלחה גדולה – למרות הקושי הגדול | הפרטים בפנים

זה היה צפוי שקרן לוין ברגמן תעשה זאת שוב: תביא את ברודווי למושבה. אמש התקיים מופע סיום השנה של סטודיו k, בניהולה, בשני סבבים עם מאות הורים ואורחים שצפו במופע הנוצץ.

בהפקה המרגשת, בניצוחם של המורים הטובים לריקוד, עלו בזו אחר זו להקות הסטודיו והדהימו את הקהל בריקודים סוחפים. המופע התקיים בבית העם בגדרות, כשקרן – מורה לריקוד מעל 20 שנים ומנהלת הסטודיו למעלה מחמש שנים – נלחמת בכל שנה מחדש לקיים את מופע הסיום בגדרה כדי שהורים לא יצטרכו לנסוע מעבר למושבה ובעיקר כדי להותיר את עולם התרבות המופלאה הזו ביישוב.

אממה? כיום, אין בגדרה אולם מופעים שיכול לשרת מופעים מהסוג הזה – ולמרות זאת, היא נלחמה ועשתה זאת, כאמור בשני סבבים. ״קרן מביאה לגדרה תרבות ברמה אחרת ומה שלא כולם יודעים, שהחוגים הללו הם החינוך האמיתי לילדים שלנו, הם מלמדים על ערכים, תחרותיות, התמודדות עם כישלון והצלחה וחברות אמיתי מה היא״, אמר נציג ההורים וסגן ראש המועצה סהר רווח – אשר סביר להניח יעשה מהפכה בתחום, בבוא העת, כשיירש את כסא ראש המועצה בגדרה, (בבחירות הקרובות?).

בתשואות רבות הסתיים המופע עם עשרות ילדים מאושרים וילדים גאים, קרן עלתה על הבמה והקדישה את המופע לסבתה שנפטרה ולראש המועצה לשעבר שלום כהן ז״ל, שהאמין בחזון שלה ואיפשר לחלום של הסטודיו להתקיים. אנחנו נמשיך לעקוב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן