news08.net/ads.txt

בשבוע הבא: משלחת המחוננים של רחובות תייצג את ישראל בתחרות בינלאומית

תלמידי מרכז פל”א, המרכז למחוננים ומצטייני רחובות בניהולה של אורית פדר, תצא בשישי הבא להתחרות באירופה: תחרות הגלובל של The World Scholar’s Cup שתתקיים בברצלונה.

הנבחרת של רחובות כוללת 18 תלמידים שנבחרו בקפידה. תלמידים אלו התכוננו לאורך השנה לבחינות כשהנושא הראשי הוא “An Entangled World” במקצועות שונים כמו הסטוריה, ספרות, מדעי החברה, כלכלה ודיבייט – ויציאתה של המשלחת התאפשרה הודות לתמיכה ולעזרה של עיריית רחובות, נכבדי העיר ומנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן.

“התפעלתי מהם מאוד”, אמר ראש העיר רחמים מלול “מדובר בבני נוער מרשימים ונהדרים, והם רק חלק מ-1,100 המחוננות והמחוננים שאנחנו מטפחים בבית הספר למחוננים ברחובות. אנחנו תומכים בתקציבים ובעידוד בבית הספר למחוננים, אורית פדר המנהלת הנמרצת מטפחת אותם, והתוצאות בהתאם: בשנה שעברה הם זכו במקומות הראשונים בישראל, באירופה, ובעולם- בתחרות שנערכה באוניברסיטת ייל בארה״ב, באנגלית כמובן. בית הספר למחוננים הוא דוגמא לנוער הנפלא שיש לנו ברחובות ולהשקעה שלנו בחינוך, כמו שהחלטתי שאעשה עם כניסתי לתפקיד. אחרי שנים של עבודה כמחנך וכמנהל בתחום החינוך- אני יודע שזו הדרך להעניק לדור העתיד את נקודת הזינוק הטובה ביותר, ולהקנות לו ערכים וארגז כלים לחיים. אני מאחל להם בהצלחה גדולה בתחרות”.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: “שמחתי לפגוש הבוקר את ילדי נבחרת המחוננים הנהדרים של רחובות. בשנה שעברה חברי המשלחת הביאו גאווה לעיר וזכו במקום השני בעולם! אני בטוח שגם השנה הם יביאו הישג מרשים ויוכיחו שהם הטובים ביותר. ההשקעה בחינוך משתלמת והשאיפה שלנו למצוינות מוכיחה את עצמה. אוהבים ומחבקים אתכם ילדי רחובות”.

כזכור, בתחרות המחוננים הארצית שאירחה רחובות באפריל זכתה נבחרת המחוננים של רחובות במקום הראשון. כעת הם יוצאים להתחרות באירופה. בתחרות שתימשך 8 ימים ישתתפו בני נוער מ-50 מדינות, כ-2,500 מתחרים.
התחרות תתקיים במרכז הקונגרסים הבינלאומי בברצלונה (CCIB). התלמידים יתחרו בשתי קטגוריות של דיבייט, סניורים וג’וניורים.

 עוד יצוין כי בשנת 2017 זכתה נבחרת המחוננים במקום הראשון בעולם בתחרות בייל, במקום הראשון בתחרות האירופית ובמקום הראשון בישראל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן