בשורה היסטורית למושבה: בעלות של 2.2 מיליון הוחלט לתקצב הקמת מינהלת התחדשות עירונית

בשורה היסטורית ומשמחת למתחם השיכונים הוותיקים ולמושבה כולה: משרד השיכון והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית אישרו הערב (ראשון) את בקשת ראש המועצה, גבי גאון והחליטו לתקצב 2.2 מיליון ש”ח עבור הקמת מינהלת התחדשות עירונית שתתכנן באופן כולל ומקיף את מתחם השיכונים הוותיקים במושבה.

המינהלת, תורכב מחברת אדריכלים ויועצי תכנון (תנועה, נוף וכו’). בנוסף, יצורף למינהלת יועץ חברתי שילווה את תהליך שיתוף הציבור יחד עם נציגי הבניינים במתחם. צוות המתכננים יחל את עבודתו בשבועות הקרובים.

גאון הדגיש, כי בסופו של דבר ההחלטה הסופית לגבי הוצאה לפועל של התכנון תלויה בהסכמה עקרונית של בעלי הדירות. אחוז המסכימים הנדרש לאישור התוכנית יפורסם בהמשך. מדובר בבשורה דרמטית וחשובה עבור מזכרת בתיה.

ראש המועצה, גבי גאון: ״תודה גדולה למשרד השיכון ולרשות הממשלית להתחדשות עירונית, בראשותו של חיים אביטן, על האמון הגדול בחזון שלנו. שכונת השיכונים הוותיקים זקוקה להתחדשות של ממש והדרך הטובה והנכונה ביותר לעשות זאת היא באמצעות תכנון כולל של כל המתחם ומימוש החזון להחלפת הבניינים הקיימים בבניינים חדשים שיעמדו בתקני הבטיחות והבנייה העדכניים ביותר. היציאה לתכנון היא שלב ראשוני של תהליך מורכב וארוך ואנו שמחים ונרגשים מאד לצאת לדרך״.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן