news08.net/ads.txt

בשורה חדשה מאפליקציית הניווט ווייז

Waze משיקה בישראל פיצ’ר חדש לאיתור עמדות טעינה לרכבים חשמליים

אפליקציית Waze מוסיפה למערך המפות עמדות טעינה לרכב חשמלי לאיתור קל ופשוט של כל סוגי עמדות הטעינה כחלק מתכנון מסלול הנסיעה 

אפליקציית הניווט Waze, המחברת קהילות בכבישים ומחוצה להם, משיקה היום (שלישי) את פיצ’ר ה-EV (Electric Vehicle) החדש שיסייע לנהגים בעלי רכב חשמלי לאתר עמדות טעינה נגישות במסלול נסיעתם ליעד המבוקש ולתכנן מסלול נסיעה בצורה הטובה ביותר.

נתח השוק של הרכבים החשמליים בעולם ובישראל נמצא בעלייה מתמדת, כאשר בשנת 2022 נתח השוק של רכבים בעלי מערכת הנעה חשמלית הגיע לכ-10% מכלל מכירות הרכב החדש בישראל, ושנת 2023 נפתחה עם מסירות של אלפי רכבים חשמליים חדשים.

עמדות הטעינה מופו לפי מגוון סוגי עמדות הפרוסות בישראל, כולל עמדות של חברת טסלה. בין העמדות שמופו ניתן למצוא את החיבורים הבאים: J1772, Type 2-Mennekes, ChAdeMo CCS1, CCS2, Tesla, GB/1. מבחר זה יאפשר לנהגים לאתר את עמדת הטעינה המתאימה להם ביותר לפי סוג הרכב ולאורך מסלול הנסיעה המבוקש.

מאות עמדות טעינה ברחבי הארץ מופו על ידי קהילת Waze וקהילת עורכי המפות המקומית בזמן שהמשתמשים בודקים ומעדכנים את האפליקציה באופן רציף עם נתונים רלוונטיים ועדכניים.

גיא ברקוביץ’ מנכ”ל Waze ישראל: ״הפופולריות של רכבים חשמליים בישראל ובעולם גדלה במהירות ומגמה זו צפויה להמשיך. השירות החדש של מיפוי וניווט אל עמדות הטעינה בתכנון מסלול הנסיעה יסייע רבות למשתמשים, בישראל ובעולם. מיפוי מאות עמדות הטעינה בישראל מתאפשר בזכות התרומה הגדולה של קהילת Waze ועורכי המפות שלנו״

בכדי להפעיל את הפיצ’ר יש להיכנס למסך ההגדרות -> פרטי הרכב -> העדפות רכב חשמלי -> ואז ניתן לבחור את סוג עמדת הטעינה. לאחר הגדרת הרכב יופיע אייקון טחנת הטעינה לפני כל תכנון מסלול.

צילום: FREEPIK | יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן