news08.net/ads.txt

בשורה לאוהבי הבשר: קצביות הפרמיום החדשות של ויקטורי

פיקניה עגלה? ראמפ סטייק עגלה? כבר לא צריך לנסוע לקצביות בוטיק יקרות: רשת הסופרים ויקטורי משיקה סדרת מוצרי בשר פרמיום שיימכרו ב-30 קצביות בסניפים נבחרים ובמחירי דיסקאונט המונגשים לקהל הרחב.

 

רשת “ויקטורי” מרחיבה את מגוון הבשרים בקצביות הרשת ברחבי הארץ ומשיקה סדרת בשרי פרמיום הצפויים להימכר לצרכן במחירים נמוכים משמעותית משאר המתחרים בשוק. סדרת הפרמיום תכלול בשלב זה תשעה נתחי בשר טרי הנחשבים לאהובים ביותר על הקהל הישראלי: סינטה עגלה, סטייק טומהוק, אנטריקוט עגלה, ראמפ סטייק עגלה, פיקניה עגלה, פריים ריב עגלה, שורט ריב, לונג ריב וחזה למעשנה. 

המהלך מגיע על רקע האסטרטגיה הרחבה של הרשת להנגיש לצרכן גם את המוצרים האיכותיים והמבוקשים ביותר במחירים מתאימים לכל כיס.  סדרת הבשרים החדשה הושקה השבוע באירוע חגיגי בגינת מוזיאון מכון איילון בפארק המדע ברחובות, במהלכו נערכה סדנת בשרים בהדרכת דניאל בלילתי, מנהל קבוצת “קרניבורים אוריגינל”. 

אייל רביד, מנכ״ל “ויקטורי”:

“אנחנו ממשיכים להעמיק ולהרחיב את המגוון גם במוצרי הבשר בקצביה. המהלך נועד להנגיש בשר פרמיום לקהל הישראלי במחירי ויקטורי. אנחנו מכינים הפתעות נוספות בשנה הקרובה, ומחכים בציפייה לתוצאות הגרלת המיליון, בה אחד מלקוחות הרשת יהפוך למיליונר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן