news08.net/ads.txt

בשורה לגן יבנה: נפתח המרכז לשלום המשפחה – למניעת אלימות ביישוב

הבוקר, (שני) הודיעה המועצה המקומית גן יבנה על הקמתו של מרכז למניעת אלימות (מרכז לשלום המשפחה) בגן יבנה באמצעות המחלקה לשירותים חברתיים.

המרכז יפעל במשך כל ימי השנה וישמש כתובת מקצועית לבני זוג החיים בקשר זוגי אלים ולילדיהם הנחשפים, לצערנו, לאלימות זו, ייתן מענה מידי בשעות חרום ומשבר וייתן מענה טיפולי לטווח ארוך. הטיפול הינו בהסכמה בלבד. אלימות במשפחה כלפי בת או בן הזוג הפכה להיות נפוצה מידי בשנים האחרונות וביתר שאת בשנה האחרונה, תקופת הקורונה, הקמת המרכז נועדה לסייע כמה שיותר ולמנוע את מקרה האלימות הבא במשפחה.

המרכז למניעת אלימות במשפחה מסייע למגוון אוכלוסיות: נפגעות ונפגעי אלימות במשפחה (בין בני הזוג, בני זוג הנוהגים באלימות כלפי משפחתם, ילדים ובני נוער אשר נחשפו לאלימות בבית, קשישים הסובלים מאלימות על ידי בן משפחה או על ידי מטפל עיקרי ובמקרים נוספים. המרכז מופעל על ידי עובדים סוציאליים מומחים בטיפול במניעת האלימות בקרב מבוגרים, מתבגרים וילדים. במהלך פעילותו של המרכז מתבצעת עבודה טיפולית עם כל המבקרים בו, הכוללת הפעלת גישות טיפוליות שונות. צוות המרכז מתאים לכל פונה באופן אישי את הסיוע הנכון עבורו תוך  הקפדה על רגישות תרבותית, שמירה על פרטיות וסודיות מוחלטת.

ראש המועצה, דרור אהרון: “אני מתכבד לבשר על פתיחתו של מרכז חדש לסיוע ומניעה של אלימות בתוך המשפחה. בכל ימי השנה, ובמיוחד בתקופה כזו בה אנו שומעים מידי יום על מקרים מזעזעים של אלימות במשפחה, אלימות כלכלית, מינית ומקרים נוספים, עלינו לתת מענה מיטבי ומידי לפניות בנושאים אלה ולאפשר לכל מי שמתמודד עם מקרי אלימות למצוא מענה וסיוע”.

הפרטים ליצירת קשר – כתובת: ארגמן 7 גן יבנה, טלפון: 08-86147221, 08-8574918, 08-8574450, מייל: [email protected], מוקד גן יבנה 24/7- 08-8573706, 118 – מוקד המידע והסיוע של משרד הרווחה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן