news08.net/ads.txt

בשורה להורים: ימי לימוד מלאים לגנים ולכיתות א’-ד’ וי”א-י”ב גם בימי הסגר

הלימודים לגנים, לכיתות הנמוכות והגבוהות יתקיימו כרגיל – גם בסגר: בעקבות הביקורת על מתווה הסגר שאושר וכלל לימודים לגנים ולכיתות א’-ד’ וי”א-י”ב עד השעה 13:00 בכל יום, ראש הממשלה ושרי הבריאות והחינוך החליטו שימי הלימודים שיתקיימו בתקופת הסגר השלישי, שצפוי להתחיל בשבוע הבא, יהיו ימי לימוד מלאים.  

 

ההחלטה התקבלה לאחר התייעצויות שקיימו ראש הממשלה נתניהו, שר הבריאות אדלשטיין ושר החינוך גלנט במהלך היום, שבסופן החליטו שמערכת החינוך בגני הילדים ובכיתות א’-ד’ (כולל צהרונים) ו-י”א’-י”ב יקיימו יום לימודים מלא גם במהלך הסגר, במתכונת שהייתה נהוגה תחת המגבלות עד כה – זאת כדי לאפשר להורים לקיים שגרת העבודה תקינה וכן כדי לאפשר לתלמידי התיכונים את רצף הלימודים לקראת בגרויות החורף.

שינוי ההחלטה, נגרם כאמור, עקב הביקורת הקשה על המתווה שהוגדר על ידי רבים “לא הגיוני” – ובהם ראשי רשויות, מרכז השלטון המקומי, שר הרווחה איציק שמולי וגם יו”ר ועדת החינוך של הכנסת, ח”כ רם שפע, שהחלטות בנושא חינוך חייבות לעבור את אישור הוועדה שבראשה הוא עומד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן