news08.net/ads.txt

בשורה לתושבי רחובות: מניעים את הגלגלים להקמת תחנת רכבת נוספת

התחנה תוקם בנוסף לתחנת הרכבת הקיימת בפארק המדע בעיר, שמהווה היום את אחת התחנות הפעילות במדינה מבחינת היקף המשתמשים.

הוועדה המקומית לתכנון ובניה אישרה השבוע להפקדה את התוכנית להקמת תחנת רכבת חדשה בעיר, בסמיכות לקרית משה ופארק הורוביץ

עיריית רחובות קיימה עבודה תכנונית מורכבת אשר בסיומה אישרה השבוע הוועדה המקומית להפקיד את התכנית להקמת תחנת רכבת חדשנית, אשר תציע מתחם תחבורה משולב מסחר ותעסוקה. התחנה תשרת את אזור מערב העיר הכולל את קרית משה המתחדשת, רחובות ההולנדית, פארק הורוביץ חצרות המושבה ועוד.

תחנה זו תוקם בנוסף לתחנת הרכבת הקיימת בפארק המדע בעיר, שמהווה היום את אחת התחנות הפעילות במדינה מבחינת היקף המשתמשים.
התחנה תוקם בסמיכות לדרך הים ורחוב גד פיינשטיין ותציע נגישות גבוהה לצירי תנועה, אופניים והולכי רגל. במסגרת בניית התחנה ייבנה גשר מעל דרך הים אשר יאפשר גישה ישירה לתחנה לבאים מדרום.

במסגרת בדיקת כדאיות שנערכה על ידי רכבת ישראל, העריכו כי התחנה החדשה תיהנה מביקוש גבוה מאד של נוסעים, גם אלה שיגיעו משכונות המגורים הסמוכות אליה, וגם אלה שיגיעו אל אזורי התעסוקה בסביבה. פרוייקט ההכפלה וחשמול המסילה, שמבוצע בימים אלה, יאפשר את השדרוג התפעולי הנדרש להקמת תחנה נוספת בקו הקיים.

במסגרת פארק המסילה המתוכנן תתאפשר גישה להולכי רגל ורוכבי אופניים באופן ישיר לתחנה, מכיוון מערב ומזרח. הפארק צפוי לחבר מפארק תל שלף ורחובות ההולנדית ועד למזרח העיר ופארק ההדרים, דרך מכון וייצמן ופארק המדע.

ראש העיר רחמים מלול: “תחנת הרכבת החדשה תהיה בשורה של ממש לתושבי מערב העיר ותסייע להמשך פיתוחו של ‘פארק הורוביץ’. תחנת הרכבת החדשה, שבילי אופניים, נתיבי תחבורה ציבורית וחיבור עתידי של רחובות לנתיב הרכבת הקלה – הם אבני דרך נוספים בחזון העירייה להפיכת רחובות לעיר עם תחבורה חכמה ומתקדמת. אני מודה לכל הגורמים שעבדו על קידום התוכנית.  אמשיך לעבוד למענכם. ממשיכים יחד!”

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

בתמונות: פארק הורוביץ

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן