בשל הביקוש הרב: ההרקדה החינמית עוברת הערב מבית פנחס לבית הספר תחכמוני

הרקדה

בשבועיים בלבד רושמות יוזמות ההרקדה החינמית, עו”ד ומדריכת ריקודי העם, כרמית שימקו וחברת המועצה, ד”ר רוני באום הצלחה: גידול במספר הנרשמים להרקדה החינמית שתתקיים הערב, באולם הספורט שב”תחכמוני”.

כידוע, אוהבי ריקודי העם נהנים מהרקדה ללא תשלום אותה מובילים שימקו והמרקיד הידוע, דורון ולנסי החל מהארבעה בפברואר. היא החלה בבית פנחס הודות לשיתוף פעולה וסיוע מצידם של סמנכ”ל רשת ‘חוויות’, צביקה מדהלה ורכז בית פנחס, יוני עפג’ין אולם בשל הביקוש כאמור לעיל, מועברת ההרקדה, לפחות הערב, לאולם גדול יותר באישור עיריית רחובות.

כשבעים אישה ואיש השתתפו ב”ריקודי עם מעגלים” בהרקדת הבכורה בבית פנחס שהתקיימה לפני כשבועיים. את ההרקדה הערב יעבירו חמישה מרקידים שונים והצפי הוא לפחות למאה רוקדים.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן