בשעה זו: עשרות צועדים במחאה לצדק לדסטאו ביסט ז”ל

בשעה זו במרכז רמלה עשרות צועדים במחאה לצדק לדסטאו ביסט ז”ל. הצועדים בני משפחה וחברים, התכנסו בתחנת האוטובוס בה נדרס דסטאו ביסט ז”ל לפני כ-60 ימים, והיא עתידה להגיע עד לתחנת המשטרה ברמלה. הצועדים דורשים להביא את הפושעים לדין.

בני המשפחה קראו: לכל אורך הדרך טענו שאבא שלנו נרצח על רקע לאומני רק בשל היותו יהודי ומסתבר שצדקנו. אנחנו מקווים שכלל גורמי הביטחון יחברו יחדיו ויחקרו את החשוד. יאתרו את יתר החשודים ויביאו אותם לדין. מאוד מקווים שהצדק ייעשה במהרה והרוצחים ירקבו מאחורי סורג ובריח לשנים רבות.

כזכור לפני כחודשים דסטאו נדרס ע”י שני פורעים שפגעו בו בעוצמה רבה ע”י אופנים חשמליים במרכז רמלה, ניסו לדרוס זוג נוסף ללא הצלחה ופתחו במנוסה. הם הותירו אותו מדמם. הוא פונה במצב קשה לבית החולים וכעבור שבועיים לאחר מאבק הוא נפטר מפצעיו. למרות מצלמות אבטחה במקום, רק השבוע משטרת ישראל עצרה חשוד בן 16. בית המשפט האריך את מעצרו עד מחר (חמישי).

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן