news08.net/ads.txt

בשעה זו: פגישת סגן השר גדי יברקן בשכונת קרית משה; חבר המועצה, דני מרשה: “יש ביקורת קשה שהשכונה מוזנחת”

סגן השר גדי יברקן מקיים בשעה זו סיור ופגישת עבודה בשכונת קרית משה ברחובות בנושא קידום השכונה בפרויקט שיקום שכונות. בפגישה נוכחים מנכ”ל העירייה דורון מילברג, חברי המועצה שאול צגהון ודני מרשה, בכירי משרד השיכון ומנהלת המנהל אור גולדפרב ועוד.

 

יבקרן קיבל סקירה על הנעשה בקידום תוכניות השכונה בשיתוף משרד היכון. נכון להיום תוכניות הבניה נמצאות בשלב מתקדם אך תושבי השכונה טוענים כי שום דבר אינו מתבצע.  תוכנית שיקום שכונת קרית משה הנה תוכנית הדגל של ראש העיר רחמים מלול שנפגש בשנים האחרונות עם שרי השיכון השונים, שהגיעו בזה אחר זה, בתום כל סיור פיזרו הבטחות אך השכונה כאמור נמצאת באותו מצב.

חבר המועצה, דני מרשה הגיש שאילתות בנושא וטוען כי לא נעשה דבר בנידון: “מדברים על הפינוי בינוי. יש ביקורת קשה על ראש העיר שהשכונה מוזנחת. אני פועל המון למען השכונה שיהיה שינויים ולא רק להזניח אותה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן